طرح توجیهیطرح توجیهی صنعتی

راه اندازی مدرنترین ماشین آلات خارجی تولید ماسک سه لایه پزشکی ادو پلاس با همکاری کارشناسان کاردوک

این  واحد دارای پروانه بهره برداری صنعتی و تاییدیه معاونت غذا و دارو برای تولید انواع ماسک های بهداشتی با بهترین نوع مواد اولیه است و محصولات خود را تولید و درسطح ملی و صادرات توزیع می‌نماید.   

ماسک سه لایه پزشکی ادو پلاس

اتوماتیک بودن کامل خط تولید با استفاده از ماشین آلات خارجی و کنترلر و مانیتورها زیمنس در بخش‌های فنی امکانات تولید را به ظرفیت 110 ماسک در دقیقه به صورت کاملا بهداشتی با کمترین میزان مصرف انرژی را فراهم نموده است. این ساختار دارای دوخت التراسونیک بوده و فنرزنی ماسک به صورت اتوماتیک انجام می‌گیرد. به دلیل نوع محصول بدنه ماشین آلات و تجهیزات خارجی از استیل پزشکی بوده و کنترلرهای آن قابلیت عیب یابی و هشدار دهندگی به اپراتور را دارند.  

برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

ماسک سه لایه پزشکی ادو پلاس 

خط تولید ادو بلاس به گونه‌ای است که فیدر پس از لایه بندی محصول را به دو خط کاملا مستقل جهت ادامه فرایند تولید، تکمیل، استریل و بسته‌بندی هدایت می‌نماید. سیستم دارای کنترل سرعت انتقال، صفحات لمسی زیمنس و سنسورهای بالانسر فرایندی می‌باشد.   

ماسک سه لایه پزشکی ادو پلاس

  فرایند کش زنی، اتو کشی در دمای قابل کنترل کاملا اتوماتیک و بدون دخالت دست انجام می‌گیرد. 

ماسک سه لایه پزشکی ادو پلاس

 سیستم تولید دارای سروو موتور صنعتی خارجی بوده و در خط بسته بندی اتوماتیک محصول پس از عبور کانتیتویس از تونل UV توسط اشعه ماوراءبنفش استریل و به صورت کاملا اتوماتیک و بهداشتی در بسته‌های پنچ تایی در دستگاه اولیه  و در جعبه‌های 50 تایی در دستگاه ثانویه قرار می‌گیرد.

ماسک سه لایه پزشکی ادو پلاس

این واحد با توجه به سطح تکنولوژی، کیفیت مواد اولیه و محصول آمادگی تامین نیاز حوزه‌های بهداشتی را دارا می‌باشد. جهت کسب اطلاعات و هماهنگی بیشتر می‌توانید با کارشناسان دفتر کاردوک در تهران تماس حاصل فرمایید. در صورت تمایل به خرید و اطلاع از مشخصات ماسک های سه لایه کلیک کنید.

 

برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره