طرح توجیهیطرح توجیهی صنعتی

طرح توجیهی تولید پارچه نبافته | طرح توجیهی تولیدانواع پارچه و منسوجات نبافته

طرح توجیهی تولید پارچه نبافته به شما در راه اندازی واحد صنعتی به عنوان راهنما و تضمینی جهت اخذ مجوزهای لازم عمل خواهد کرد. پارچه‌های بدون بافت پیوندی، پارچه‌های مبتکرانه و با تکنولوژی بالایی هستند که از الیاف  مختلف ساخته می‌شوند. برخلاف پارچه‌های بافته شده با دستگاه‌های نساجی، الياف منسوجات بدون بافت مستقيما به روش‌های مختلف تبدیل به پارچه شده و هیج عملیات بافندگی را در مسیر تولید نیاز ندارند. میزان تولید جهانی پارچه نبافته اسپان باندپلی‌پروپیلن در سال2019 بالغ بر 4.3میلیون تن با اندازه بازاری معادل 27.2میلیارد دلار بوده است. پیش‌بینی می‌شود تا سال 2026 سالانه بدلیل مقرون به صرفه بودن، تنوع و کاربردهای فراوان این پارچه‌ها شاهد رشد تولید و مصرف سالیانه بیش از 10درصدی باشیم. به علاوه براساس آنالیز Global Market Insights افزایش روزافزون نیاز به محصولات بهداشتی ساخته شده از پارچه‌های بدون بافت در سراسر جهان، تقاضای پارچه‌های نبافته را افزایش می‌دهد.

برای دریافت مشاوره از متخصصان مرکز مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک جهت نوشتن طرح توجیهی می توانید با شماره 02166418908 ماس بگیرید.

طرح توجیهی تولید پارچه نبافته | معرفی منسوجات نبافته

منسوجات بدون بافت بر خلاف پارچه‌های ديگر از نخ تولید نمی‌شوند؛ بلكه طی فرایندی الياف مستقيماً به منسوجات تبديل می‌شود. بدين صورت كه الياف جداگانه به روش‌های مختلف در كنار هم قرار گرفته و به يگديگر به منظور تولید پارچه پيوند داده می‌شوند تا در نهايت يک لايه يكنواخت و در هم تنيده شده بدون بافت تشكيل گردد. لايه تهيه شده به صورت ورق تار عنكبوتی از فیبلامنت‌هایی است كه در آن الياف به صورت جهت يافته يا راندم قرار گرفته و به وسيله اصطكاک و يا چسب و يا تمايل الياف به چسبيده شدن یا به شیوه هیدرو مکانیکی به يكديگر پيوند می‌يابد.

جهت سفارش نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

نام و كد آيسیک  و تعرفه گمرکی منسوجات نبافته

متداول‌ترين طبقه‌بندی و دسته‌بندی در فعاليت‌های اقتصادی همان تقسيم‌بندي آيسيک است. تقسيم‌بندی آيسيک طبق تعريف عبارت است از طبقه‌بندی و دسته‌بندی استاندارد بين‌المللی فعاليت‌های اقتصادی. اين دسته‌بندی با توجه به نوع صنعت و محصول توليد شده به هريک كدهایی دو، چهار، هشت و ده رقمی اختصاص داده می‌شود. كدهای آيسيک مرتبط با صنعت توليد منسوج نبافته به شرح زیر دسته‌بندی شده است.

کدهای آیسیک پارچه‌های بدون بافت

نام کالا  تعرفه گمرکی
منسوج بی‌بافت، تشكيل لايه به روش مذاب تركيبی اسپان باند و ملت بلون با اتصال حرارتی 1729512409
منسوج بی‌بافت، تشكيل لايه به روش مذاب اسپان باند، با اتصال شيميايی (چسب، لاتكس) 1729512388
منسوج بی‌بافت، تشكيل لايه به روش مذاب اسپان باند، با اتصال مكانيكی (سوزن زنی) 1729512390
منسوج بی‌بافت، تشكيل لايه به روش مذاب اسپان باند، با اتصال حرارتی 1729512389
منسوج بی‌بافت، تشكيل لايه به روش مذاب اسپان باند، با اتصال مكانيکی (جت آب) 1729512391

تعرفه گمرکی انواع منسوجات نبافته مطابق کدیشن واردات و صادرات کالا به شرخ ذیل می‌باشد.

نام کالا تعرفه گمرکی
منسوج بی‌بافت، تشكيل لايه به روش مذاب تركيبی اسپان باند و ملت بلون با اتصال حرارتی 1729512409
ساير به غير از پارچه‌های نبافته spunlace كه از طريق high pressure water jet به صورت رول به عرض 5 الی 120 سانتی متر و وزن حداكثر 25گرم در هر متر مربع ولی بيشتر از 70 گرم در متر مربع نباشد. 56031290
پارچه‌های نبافته Spunlace که ازطريق High pressure water jet رول به عرض 5 تا120 سانتی متر به وزن كمتر از 25 گرم در متر توليد گرديده باشد، از رشته‌های سنتیک يا معمولی 1729512390
ساير پارچه‌های نبافته از رشته‌های مصنوعی يا سنتتيک تا وزن 25 گرم بر متر مربع غير مذکور در جای ديگر 56031190
پارچه نبافته spun lace كه از طريق high pressure waterjet بصورت رول از رشته‌های سنتيک يا مصنوعی بعرض 5 الی 120 سانتی‌متر و وزن حداکثر 55g در هر متر مربع توليد گرديد. 56031210
ساير به غير از پارچه‌های نبافته spunlace كه از طريق high pressure water jet به صورت رول به عرض 5 الی 120 سانتی متر و وزن حداكثر 25گرم در هر متر مربع ولی بيشتر از 70 گرم در متر مربع نباشد. 56031290
پارچه‌های نبافته، غير از رشته‌های سنتتيک يا مصنوعی به وزن مترمربع بيش از70 گرم و حداکثر150 گرم 56039300
ساير پارچه‌های نبافته حتی آغشته، اندوده به وزن بيش از 150 گرم در هر متر مربع از رشته‌های سنتیک يا مصنوعی 56031400

طرح توجیهی تولید پارچه نبافته | ویژگی‌های  محصول

نظر به کاربرد وسیع پارچه و منسوجات نبافته در تولید انواع محصولات مختلف استاندارهای خاصی در سطح بین‌المللی برای تعاریف شاخص‌های، ویژگی‌ها و آزمون‌های تطبیقی فرایند و محصول مصوب شده است. رعایت و پیاده‌سازی شرایط دستیابی به شاخص‌های استاندارهای زیر در تولید محصول الزامی است.

شماره استاندارد موضوع
10234 منسوجات نبافته -اندازه‌گیری قابلیت جذب مورد نیاز-روش آزمون
10902 منسوجات نبافته -تعیین میزان نفوذ آب (در اثر ریزش قطرات آب)
11008 منسوجات نبافته -تعیین قابلیت نفوذ هوا-روش آزمون
11009 منسوجات نبافته -تعیین نیروی پارگی و ازدیاد طول با استفاده از روش نوار پهن -روش آزمون
11173 منسوجات نبافته -تعیین مقاومت در برابر نفوذ آب (فشار هیدرواستاتیک) روش آزمون
11174 منسوجات نبافته -زمان نفوذ و عبور مکرر مایع (ادرار مصنوعی)-روش آزمون
1424-1 منسوجات -لائی -قسمت 1-لائی منسوج نبافته قابل دوخت – ویژگی‌ها
1424-2 منسوجات -لائی -قسمت 2-لائی منسوج نبافته با چسب حرارتی -ویژگی‌ها و روش‌های
16266 پوشش‌های ديواری به صورت رول و كاغذی و منسوج نبافته وينيلی تكميل شده- ويژگی‌ها و روش‌­های آزمون
19035-1 پدهای نبافته برای مصارف پزشکی -قسمت 1-منسوجات نبافته مورد مصرف در پدهای پزشکی -روش‌های آزمون
3400 منسوج نبافته -پوشش رویی پوشک و نوار بهداشتی – ویژگی‌ها و روش‌های آزمون
4803 منسوجات نبافته -اندازه‌گیری جذب -روش آزمون
4823-11 منسوجات نبافته -تعیین مایع جذب نشده
4823-5 شماره استاندارد روش‌های آزمون برای منسوجات نبافته -تعیین مقاومت به نفوذ مکانیکی
4823-9 منسوجات نبافته -تعیین افت پذیری و ضریب افت
5634 نساجی-منسوجات نبافته –تعریف

طرح توجیهی تولید پارچه نبافته |  کالای جایگزین و مکمل محصول

امروزه منسوجات بدون بافت با نرخ رشد بالا در حال جايگزين شدن منسوجات ديگر از جمله منسوجات تاری، پودی و حلقوی می‌باشد. به دليل قيمت پايين‌تر اين محصول امكان جايگزين شدن آن در كاربردهایی كه تعداد دفعات مصرف پايين می‌باشد. مانند مصارف بهداشتی و پزشكی نيز بسيار بالاست.

علاوه بر آن به دليل ساختار فيزيكی اين نوع منسوجات امكان توليد آن به شكل‌ها و ضخامت‌ها و تركيب‌های مختلف بسيار راحت‌تر از منسوجات ديگر فراهم شده است. به صورتی كه می‌توان حتی از آن به عنوان فيلتر نيز در سطح وسيعی استفاده نمود. استفاده از آن در لايه‌های لباس نيز كه به عنوان كاربردی معمول برای اين نوع محصول وجود دارد كه جايگزينی ندارد.

طرح توجیهی تولید پارچه نبافته | موارد کاربرد

منسوجات نبافته به طور وسیع به عنوان ماده اولیه در تولید انواع محصولات بهداشتی، آرایشی و پزشکی صنعتی و خانگی همانند ماسک‌های آرایشی، ماسک‌های بهداشتی، البسه یک‌بار مصرف محیط‌های بهداشتی بیمارستانی و صنعتی، پرده، حوله، زیرانداز، پتوها و دستمال‌های یک‌بار مصرف، پوشک‌های متنوع، فیلترهای مختلف گاز، هوا و مایعات، کاغذهای متفاوت و کیسه‌های بسته‌بندی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

طرح توجیهی تولید پارچه نبافته | دانش فنی پروژه و فرایند تولید محصول

منسوجات بی‌بافت از يک لايه مملو از شبکه الیاف تار عنكبوتی از الياف منقطع يا فيلامنتی تشكيل شده است. پس از شکل‌گیری لايه مذکور جهت استحکام لازم است به روشی مناسب ميان الياف تشكيل‌دهنده پيوند ايجاد گردد.

بنابراين می‌توان مراحل تشكيل منسوجات نبافته را به گام‌های تولید الیاف، لايه‌گذاری، فرآيند ايجاد اتصال در لايه‌ها و در نهايت تکمیل و رولینگ محصول تقسیم کرد. تشكيل لايه تار عنكبوتی منسوج می‌تواند در يک فرآيند خشک يا مرطوب انجام شود و يا فيلامنت‌ها به طور مستقيم پس از ذوب ريسی فرم پیدا کنند. ايجاد پیوند در لايه‌ها می‌تواند به شکل‌های مكانيكی، حرارتی، شيميایی و يا هيدروديناميكی انجام شود.

در نهایت لایه‌ها پس ار طی مراحل رول می‌شوند. در هر كدام از مراحل ياد شده با توجه به كاربردی كه برای پارجه بدون بافت در نظر گرفته شده،  شرايط و ويژگی‌های خاص منسوج بی‌بافت تعيين شده و متناسب با خواص آن مانند وزن، واحد سطح، عرض، ميزان استحكام، انعطاف‌پذيری، نوع الياف مورد استفاده مطابق با تكنولوژی‌های توليد به شرح ذیل انتخاب می‌گردند.

تولید الیاف و فیلامنت‌های پارچه بدون بافت

الياف مورد استفاده در تولید پارچه‌های بدون بافت می‌تواند الیاف طبیعی، مصنوعی و یا ترکیبی باشد. خاصیت مهم الیاف در نسبت بسیار بالای طول به قطر است. به گونه‌ای که می‌توان به طور مداوم هم‌زمان با فرآیند منسوج، الیاف بسیار نازک تولید بدون بافت پارچه را به صورت مستمر تامین کرده و برش داد.

در این فرایند گرانول‌های پلیمری پس از خشک شدن از طریق قیف تغذیه وارد سیلندر اکسترودر ویژه ذوب شده و شکل‌دهی پلیمر مذاب تحت فشار ماردون و پمپ با فشار از طریق شبکه سوراخ دار قالب، تحت تاثیر فشار هوای هدایت شده و به صورت رشته‌ای خارج می‌گردند تا ساختار الیافی مورد نظر را پیدا و آماده لایه‌گذاری تار عنکبوتی صفحات پارچه بدون بافت گردند.

تشكيل لايه تار عنكبوتی

اين مرحله که اولين گام توليد صفخه منسوج بی‌بافت است شامل؛ تشكيل يک لايه يكنواخت از الياف می‌شود كه عرض آن بستگی به عرض دستگاه دارد. لايه تشكيل شده در مرحله بعد استحكام‌دهی و تثبیت می‌شود. برای توليد لایه تار عنكبوتی منسوجات نبافته و روش‌های مختلفی به شرح زیر وجود دارد:

  • تشكيل لایه تار عنكبوتی پارچه بروش اسپان باند
  • تشكيل لایه تار عنكبوتی پارپه بروش ملت بلون از الياف كوتاه
  • تشكيل لایه تار عنكبوتی از الياف كوتاه به روش گاردینگ
  • تشكيل لايه‌ای از مخلوط الياف فيلامنتی و الياف كوتاه

تشكيل لايه تار عنكبوتی

تشكيل لايه تار عنكبوتي اسپان باند

در اين روش گرانول الياف در ابتدای خط توليد به اکسترود وارد می‌شود و پس از عبور از قسمت پلیمریزاسیون ذوب ريسی، توليد فيلامنت‌های رشته‌ای انجام می‌گيرد. در ادامه عمليات كشش الیاف انجام می‌گیرد و در صورت نياز به توليد الياف رنگی، از همان ابتدا مستربچ رنگی نيز به همراه مواد اولیه اصلی به مخلوط اضافه می‌گردد. الياف پس از اين مرحله توسط فشار هوا و حركت‌های نوساني از يكديگر بازشده روی نوار نقاله متحرک با عرض نسبتاً بزرگ ريخته می‌شوند تا يک لايه از الياف به اين روش توليد گردد كه می‌بايست به مرحله بعد يعنی مرحله استحكام و تثبیت لايه منتقل شود.

تشكيل لايه تار عنكبوتي اسپان باند

تشكيل لايه تار عنكبوتي ملت بلون

در اين روش كه معمولاً برای توليد لايه‌هایی از الياف بسيار ريز و كاربردهایی مانند فيلتراسيون در ماسک‌ها و فيلترها به كار می‌رود. الياف از گرانول پليمر مورد نظر تهيه می‌شود. برای اين منظور گرانول به دستگاه ملت بلون تغذيه شده و مستقيماً تبديل به الياف كوتاه با ظرافت بالا می‌شود.

پس از خروج الياف تشكيل شده از سیستم رشته ساز، جريانات شديد هوای گرم با اعمال نيروهایی كه به رشته ظريف الياف وارد می‌كنند باعث اعمال كشش زياد در رشته‌ها شده و در نتيجه ايجاد اليافی بسيارظريف می‌گردند. با استمرار جريان هوا رشته‌های الياف از هم گسيخته شده و به شكل اليافي كوتاه روی نوار نقاله به صورت رندوم قرار می‌دهد. بدين شكل لايه پارچه‌ای از الياف كوتاه بسيار ظريف تشكيل می‌گردد.

تشكيل لايه به روش  كاردينگ

در اين روش از توليد لايه تار عنكبوتی پارچه بدون بافت از الياف كوتاه ظریف با طول حدود 40 – 95 ميلي‌متر در ابتدای خط حلاجی قرار گرفته و بعد از باز شدن كامل در مرحله حلاجی به دستگاه كاردينگ تغذيه می‌شود. در دستگاه كاردينگ با توجه به عمليات مختلف توسط سطوح سوزنی، يک لايه از الياف به صورت تار عنكبوتی حاصل می‌شود. لايه شکل گرفته پس از عبور از سیستم فرمینگ به مرحله نهایی منتقل می‌شود.

تشكيل لايه با اختلاط الياف مختلف كوتاه و بلند

در اين روش توليد به طور هم‌زمان از دو لايه اسپان باند و الياف كوتاه به شكل ساندويچی استفاده می‌گردد. برای اين منظور لايه توليد شده به روش اسپان باند و لايه حاصله از كاردينگ به دستگاه پیچش تغذيه شده و با روی هم قرار  گرفتن لایه‌ها، يک لايه ترکیب شده نهايی حاصل می‌گردد.

استحكام دهی لايه تار عنكبوتی

روش‌های مختلف استحكام و تثبیت لايه تار عنكبوتی الیاف پارچه‌های بدون بافت عبارتست از روش‌های:

پیوند حرارتی الیاف، پیوند ناشی از آغشته سازی الیاف به مایع و اسپری شیمیایی، پیوند الیاف ناشی از سوزن زنی شدن و روش پیوند الیاف در اثر واترجت.

استحكام دهی ترموباندينگ

در اين روش تنها می‌توان از الياف ترموپلاست در تركيب با الياف ترموپلاست دیگر مورد استفاده قرار گیرد. اين روش به دو تکنیک مجزا تقسيم می‌شود. در روش اول از غلطک‌های كلندرها با حرارت بالا استفاده می‌شود كه لايه الياف با عبور از ميان آن‌ها به هم فشرده شده و هم در نقاط خاصی الياف ذوب  می‌شود و اين نقاط باعث اتصال الياف بهم شده و در نتیجه استحکام لايه منسوج نبافته می‌شود.

در تکنیک ديگر نيز كه برای منسوجات نبافته حجيم به كار می‌رود در ميان الياف مورد استفاده از اليافی با نقطه ذوب پايين‌تر يا پودر پليمری استفاده می‌شود که هنگام عبور لايه الياف در معرض هوای داغ، پليمر يا فیلامنت با درجه ذوب پايين‌تر ذوب شده و باعث اتصال لايه منسوج بی‌بافت خواهد شد.

استحكام دهی شيميایی

در اين روش توليد لايه الياف با آغشته شدن به مواد شيميایی و مواد تكميلی ديگر و پس از عبور از خشک كن يا سیستم پخت مستحكم می‌گردد.

استحكام دهی سوزن زنی

اين روش استحكام دهی برای منسوجاتی با وزن متوسط يا نيمه سنگين به كار می‌رود. اين روش با استفاده از سوزن‌هایی كه بر روی سطح آن‌ها زوائدی براي درگير نمودن الياف می‌باشد باعث استحكام لايه الياف می‌گردد.

استحكام دهی با استفاده از واتر جت

در اين روش با استفاده از نازل‌های ظريف، آب از سطح منسوج نبافته با فشار بالا عبور نموده و باعث درگيری الياف می‌گردد. اين روش برای توليد محدوده وسيعی از توليدات با سرعت و كيفيت مطلوب استفاده می‌گردد و امروزه بسيار مورد استقبال می‌باشد.

تكميل نهایی

اين مرحله از توليد منسوجات بی‌بافت امروزه با توجه به محدوده وسيع كاربردها بسيار مورد توجه قرار گرفته است. اين مرحله می‌تواند شامل تثبيت حرارتی، شستشو، تكميل ضد آب و ضد آتش، چاپ، رنگرزی و سفيدگری و… باشد. اگرچه بسياری از منسوجات بی‌بافت دارای تكميل خاصی نبوده و می‌توانند مستقيماً مورد استفاده قرار گيرند.

طرح توجیهی تولید پارچه نبافته | ماشین آلات و تجهیزات خط تولید

ماشین آلات ساخت پارچه‌های بدون بافت از الیاف پلیمری به تناسب نوع محصول و تکنولوژی ساخت انواع پارچه تک و چند لایه اسپان باند، ملت بلون، ملت بلون میکروفیلامنتی در حالت جنرال به شرح ذیل است.

  • خشک کن، مخلوط کن و فیدر گوانول و مستربچ پلیمری و افزودنی‌ها به اکسترودر
  • اکسترودر با پمپ، فیلترینگ، هیتر و الکتروموتور گیربکس و قالب‌های مورد نیاز
  • سیستم تهویه مرکزی، خنک كننده، دستگاه کشش، کلندرینگ و کمپرسور
  • سیستم خنک كننده فیلامنت‌های ذوب شده
  • کانوایر، درایر، ماشین آلات وایندر رول
  • سیستم بازیافت ضایعات پلیمری
  • لوازم آزمایشگاهی و کارگاهی

طرح توجیهی تولید پارچه نبافته | ماشین آلات و تجهیزات خط تولید

طرح توجیهی تولید پارچه نبافته | بررسی بازار و رقبا

تا پایان تیرماه سال 1399 تعداد 101 مجوزهای به منظور تولید انواع پارچه‌های بدون بافت کشور صادر شده است که از این تعداد 16 واحد با دارا بودن پروانه بهره‌برداری صنعتی با سرمایه‌گذاری 3894 میلیارد ریال و به ظرفیت اسمی 102 هزار تن در سال مشغول فعالیت هستند.

در سال 1397 ارزش ریالی واردات انواع منسوجات نبافته 1445 میلیارد ریال و ارزش ارزی آن 34539 هزار دلار در مقابل ارزش صادرات ارزی و ریالی به ترتیب 6388 هزار دلار و 380 میلیارد ریالی بوده است. تعداد طرح‌های در حال احداث دارای پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد تولید انواع پارچه‌های نبافته کشور 19 پروژه است که پیش‌بینی افزایش تولیدی به میران 135850تن محصولات را برای سال‌های آتی دارند.

تعداد کل مجوزها تولید انواع پارچه بدون بافت کشور
101
پروانه‌های بهره‌برداری تولید انواع پارچه بدون بافت کشور
تعداد سرمایه اشتغال ظرفیت واحد
16 3894557 564 102695 تن
جوازهای تاسیس تولید انواع پارچه بدون بافت کشور
85
طرح‌های در حال احداث تولید انواع پارچه بدون بافت کشور
تعداد سرمایه اشتغال ظرفیت واحد
19 8308200 633 135850 تن

طرح توجیهی تولید پارچه نبافته | سرمایه گذاری مورد نیاز

بر اساس مطالعات انجام شده احداث واحد تولید انواع پارچه‌های نبافته با ظرفیت 24000تن در سال 2482 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری نیاز دارد. نرخ بازدهی داخلی سرمایه‌گذاری بیشتر از 37درصد بوده و دوره برگشت سرمایه حدود 3سال پیش‌بینی شده است. در ادامه خلاصه‌ای از نیازمندی‌های احداث این واحد با ظرفیت اسمی تولید به شرح ذیل در سال ارائه شده است:

مشخصات عمومی طرح

ردیف موضوع برآرود واحد
1 زمین 50000 متر مربع
2 زیربنا کل تولیدی، خدماتی و ستادی 18000 متر مربع
ردیف موضوع هزینه‌ها (میلیون ریال)
1 سرمایه گذاری ثابت 1232000
2 نرخ بازده داخلی (IRR) درصد 37
3 دوره بازگشت سرمایه گذاری (سال) 3
درصد فعالیت در نقطه سر به سر 21/6

طرح توجیهی تولید پارچه نبافته | مزایای اجرای طرح

با توجه به مصرف مستمر و روز افزودن منسوجات ساخته شده از پارچه‌های نبافته به خصوص در شرایط همه‌گیری اپیدمی‌های بیماری زا به عنوان کالایی ضروری در بخش‌های بهداشت و درمان کشور درآمده و با توجه به مزیت داشتن منابع مواد اولیه و دسترسی به تکنولوژی ساخت ماشین آلات در سطح بین المللی به موازات تقاضای بالا، جذابیت قابل قبولی در این زمینه هم از جهت مصرف داخل و هم با تکیه بر صادرات نشان می‌دهد.

نتیجه مطالعات مالی و اقتصادی

تحقیقات بازار و ارايه معيارهای محاسبه هر يک از موارد برآورد سرمايه ثابت و در گردش و توضيح پيرامون هزينه‌های ثابت و متغير طرح، پيش‌بينی و قيمت تمام‌شده و همچنين سود ساليانه طرح که محاسبه گرديده است. بررسی مهم‌ترين شاخص‌های مالی و اقتصادی طرح با محاسبات مالی که از نرم‌افزار Comfar III Expert استخراج شده؛ وضعيت قابل قبولی را به لحاظ مالی برای تولید البسه استاندارد تولید پارچه‌های نبافته را نشان می‌دهد و به دلیل وجود تقاضای مازاد در طول چند سال اول زمينه مساعدی برای ایجاد اين واحد فراهم است.

جهت اخذ مجوزهای تولید این محصول و تامین زیرساخت براساس پلان‌های مهندسی تولید استاندارد و صادرات محور می‌توانید در تمامی مراحل انجام کار از زمان بررسی ایده تا پیاده‌سازی و زمان بهره‌برداری از مشاوران و کارشناسان خبره و با تجربه کاردوک کمک بگیرید.

خدمات قابل ارایه  کاردوک به  طرحها و واحدهای

  • تهیه طرح توجیهی و امکان سنجی طرح با استفاده از نرم افزار کامفار توسط متخصصین کارآمد مهندسی
  • ارائه خدمات در انتخاب ماشین آلات، تاسیسات عمومی و طراحی سایت پلان
  • کمک به تامین نیروی انسانی نصب، راه اندازی ماشین آلات و تاسیسات عمومی طرح
  • مشاوره بازاریابی و صادرات محصول با کیفیت به کشورهای دیگر
  • مشاوره اصلاح تکنولوژی، نوسازی و بازسازی واحدهای قدیمی
  • مشاوره ارتقا بهروری بنگاه
  • ثبت نام در سامانه بهین یاب و سامانه مختلف

برای دریافت مشاوره کسب و کار در ایران و دیگر کشورها می‌توانید با کارشناسان مرکز کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره