طرح توجیهیطرح توجیهی کشاورزی

ماسک سه لایه استریل اُ2 پلاس | فروش و توزیع مستقیم ماسک های سه لایه o2 pluss

ماسک های سه لایه O2+ بدون دخالت دست با استفاده از بهترین پارچه‌های اسپان باند (25 گرماژ) با بالاترین کیفیت تولید و عرضه می‌شوند. ماسک‌ها در بسته‌های 5 تایی استریل قرار دارند، در هر جعبه 10 بسته 5 تایی (یعنی هر جعبه 50 عدد) ماسک جا گرفته است. ماسک‌های O2+ برای مشاغلی مانند دندان پزشکی، جراحی، پرسنل بیمارستان، کلینیک و سایر مراکز درمانی توصیه شده‌اند.

هر دو مدل A+ و A++ قابلیت‌های یکسان و با کمترین نفوذ پذیری ویروس را دارند. با این حال به دلیل استفاده از پارچه‌های بایکو در مدل‌های A++ برای مصرف کنندگانی که در ارتباط مستقیم با بیماران و آلودگی‌های محیطی هستند، توصیه می‌شود. با شیوع ویروس کووید 19، جهت جلوگیری از روند کشنده این بیماری استفاده از پیشگیری کننده‌هایی که پاسخگوی نیاز جامعه باشد، ضرورت بیشتری پیدا می‌کند. از این رو ماسک‌هایی با کیفیت O2+ در حال حاضر در میان عموم مردم نیز باید توزیع شوند. 

برای دریافت مشاوره کسب و کار در زمینه تولید و استاندارد تولید دارو در ایران و دیگر کشورها می‌توانید با کارشناسان مرکز کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

مشخصات و ویژگی های ماسک های سه لایه O2+

A+ و A++ دو نوع ماسک تولیدی این شرکت هستند که هر دو در سه لایه به صورت استریل (عبور از اشعه فرابنفش) تولید و عرضه می‌شوند. از مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها سبک بودن و تنفس راحت است. مصرف کننده بدون آن که احساس کمبود اکسیژن یا خفگی به او دست دهد، ساعت‌ها می تواند از این ماسک‌ها استفاده کند. پارچه های ضد حساسیت آن نیز مانع از ایجاد قرمزی، خارش یا التهابات پوستی می‌شوند. کش ها نیز برای هر سایزی، بدون آزار قابل مصرف هستند. لایه وسطی ملت دار ماسک ها باعث قرارگیری کامل بر روی صورت شده و مانع از عبور آلودگی می‌شود.

مقایسه با سایر رقبا

بعد از شیوع ویروس کرونا متاسفانه شاهد توزیع ماسک های غیراستاندارد و بدون مجوز زیادی بودیم. در حال حاضر ماسک های گوناگون با قیمت های پایین اما بدون کیفیت در بازار وجود دارد که استفاده از آن‌ها تاثیری در حفظ سلامتی ندارد. از طرفی ماسک‌های عرضه شده با این کیفیت نیز قیمت بسیار بالایی داشته و خرید آن‌ها به صرفه نیست. ماسک های O2+ با حفظ کیفیت و نیاز مشتری با به حداقل رساندن قیمت تولید و عرضه مستقیم توسط نماینده فروش به دنبال حفظ حق مشتری و ارائه بهترین خدمات است.

یکی دیگر از برتری هایی که توسط مصرف کنندگان ابراز شد، نداشتن بوی نامطبوع در این ماسک هاست. مصرف کنندگان ماسک های O2+ ابراز کردند که در زمان استفاده از سایر برندها در ابتدا بویی نامطلوب از ماسک ها استشمام می کردند که موجب آزار آن‌ها می‌شد، اما ماسک های O2+ فاقد هر گونه بوی زننده بوده و استفاده از آن را آسان می‌کند.

قیمت های تخفیف خورده ماسک های سه لایه در ایام کرونا

 

ماسک سه لایه مدل

تعداد بسته (50تایی)

قیمت واحد
(تومان)

حداقل خرید (تومان)

توضیحات

1

A++

20 و بیشتر

1050

1،050،000

در دو رنگ سفید و آبی
(لایه رویی بایکو خارجی)
ارسال رایگان در تهران

2

A++

حداقل ده جعبه

1200

600،00

در دو رنگ سفید و آبی
(لایه رویی بایکو خارجی)
هزینه ارسال با خریدار

3

A++

زیر ده جعبه

1250

در دو رنگ سفید و آبی
(لایه رویی بایکو خارجی)
هزینه ارسال با خریدار

4

A+

20 و بیشتر

800

800،000

رنگ آبی
ارسال رایگان در تهران

5

A+

حداقل ده جعبه

1000

500،000

رنگ آبی
هزینه ارسال با خریدار

6

A+

زیر ده جعبه

1100

_

رنگ آبی
هزینه ارسال با خریدار

آیا کاردوک تولید کننده ماسک های سه لایه است؟

کاردوک در زمینه‌های مختلف صنعتی اعم از نوشتن طرح توجیهی و راه اندازی کارخانه، در بخش‌های مختلف بازرگانی نیز فعالیت می‌کند. با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت استفاده از ماسک‎‌های استاندارد و با کیفیت این شرکت جهت کاهش هزینه های توزیع و فروش به طور مستقیم مسئولیت پخش از درب کارخانه به سراسر ایران را به عهده گرفته است. شما با خرید از کاردوک می‌توانید اطمینان داشته باشید که با نازل‌ترین قیمت ماسک های با کیفیت اُ2پلاس را خریداری می‌کنید.

سایر خدمات قابل ارایه کاردوک به طرح‌ها و واحدهای بهداشتی و صنعتی

  • تهیه طرح توجیهی و امکان سنجی طرح با استفاده از نرم افزار اختصاصی  توسط متخصصین کارآمد مهندسی
  • ارائه خدمات در انتخاب ماشین آلات، تاسیسات عمومی و طراحی سایت پلان
  • ارایه فرمولاسیون انواع مکمل های غذایی و دارویی قابل استفاده در تولید محصولات 
  • مشاوره بازاریابی و صادرات محصول با کیفیت به کشورهای دیگر
  • مشاوره اصلاح تکنولوژی، نوسازی و بازسازی واحدهای قدیمی
  • مشاوره ارتقا بهروری بنگاه

برای مشاهده طرح تولید ماسک کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره کسب و کار در ایران و دیگر کشورها می‌توانید با کارشناسان مرکز کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره