طرح توجیهیطرح توجیهی صنعتی

دستگاه تولید نوار بهداشتی

در فرایند خط تولید و دستگاه تولید اتوماتیک انواع نوار بهداشتی مواد اولیه و لایه‌های تشکیل دهنده محصول به صورت رول در دستگاه قرار می‌گیرد و سیستم به صورت کنترل شده نوارها را در خط تولید هدایت می‌نماید تا پس از انتقال و افزودن مواد وپودر جاذب و فرمینگ در مراحل مختلف با استفاده از چسب‌های ملت نوارها فیکس و شکل دهی گردد. محصول پس از فرم دهی به صورت نواری پیوسته جهت برش و بسته بندی و چاپ مشخصات و برند انتقال می‌یابد. سپس بسته حاوی نوار بهداشتی  شرینگ یا در کارتن قرار گرفته و به انبار محصول ساخته شده منتقل می‌گردند. در ادامه مشخصات دستگاه های تولید نوار بهداشتی با توجه به نیاز شما معرفی شده است. می‌توانید با سفارش طرح توجیهی تولید نوار بهداشتی به طور دقیق‌تر جزئیات پروژه شما ارزیابی شود.

برای دریافت مشاوره از متخصصان مرکز مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک جهت نوشتن طرح توجیهی می توانید با شماره 02166418908 تماس بگیرید.

خط تولید و دستگاه تولید نوار بهداشتی
خط تولید و دستگاه تولید نوار بهداشتی

 

قیمت ماشین آلات خط تولید نوار بهداشتی

قیمت ماشین آلات و دستگاه خط تولید انواع نوار بهداشتی به عوامل متعددی بستگی دارد؛ کیفیت ماشین آلات، قطعات و تجهیزات مکانیکی، الکتریکی و پنوماتیکی مورد مصرف در ساخت دستگاه‌ها، برند و تضمین‌های سازنده همانند گارانتی و وارانتی قطعات، ماشین آلات و خدمات بعد از فروش، ظرفیت تولید محصول در واحد زمان، قابلیت تولید محصول در سایز، شکل، ضخامت و تعداد متفاوت در یک خط تولید  (منطعف بودن)، سیستم‌های کنترلی همانند PLC اتوماسیون و قابلیت مانیتورینگ خط تولید، درصد ضایعات و میزان دقت فرایندی دستگاه‌ها در زمان تولید، طول عمر دستگاه‌ها تماماً از جمله عواملی هستند که در انتخاب ماشین آلات موثر هستند.

قیمت ماشین آلات خط تولید نوار بهداشتی
قیمت ماشین آلات خط تولید نوار بهداشتی

لذا برای انتخاب ماشین آلات که قادر باشد کیفیت مطلوب و استاندارد محصول را با حداقل ضایعات در یک ظرفیت اقتصادی متناسب سرمایه گذاری را تضمین کند، نیاز به بررسی‌های دقیق و مشاوره کارشناسی دارد که با شناخت کامل و مقایسه‌ای از تمامی تولیدکنندگان داخلی و خارجی شروع می‌گردد.

مواد اولیه تولید نوار بهداشتی

رکن اصلی تولید، همزمان با ماشین آلات در تولید محصول باکیفیت، انتخاب، تامین و کاربرد مواد استاندارد است. مواد اولیه اصلی در تولید محصول عبارتند از خمیر پالپ پودر جاذب تیشو و مانون و منسوجات نبافته. الياف مورد استفاده در این محصولات شامل الياف طبيعی مانند پنبه كتان، الياف مصنوعی از جمله الياف منقطع و يا فيلامنتی ترموپلاستيک و الياف ديگر مانند الیاف شيشه  و خمير چوب، گرانول‌ها، پودر مواد فوق جاذب، می‌باشد.

الياف پلی پروپلين بيشترين مصرف را در اين نوع توليدات دارند و از انواع الياف منقطع و فيلامنتی ديگر نظير پلی آكريلونيترل و پلی آميد و الياف دو جزیی و غيره نيز استفاده می‌شود. بعد از پلی پروپيلن الياف پلی اتيلن ترفتالات (پلی استر) بيشترين مصرف را در اين منسوجات دارد. برای توليد لايه روی پوشک و نوار بهداشتی از الياف پلی پروپيلن استفاده می‌گردد. با توجه به نقش حساس انتخاب ماشین آلات، تکنولوژی و مواد اولیه مورد نیاز تولید محصولات استاندارد لازم است جهت حفظ و صیانت از سرمایه‌گذاری در اجرای طرح صنعتی از کارشناسان خبره کاردوک در زمینه انتخاب خط تولید و مواد اولیه انواع نوار بهداشتی مشاوره بگیرید.

مواد اولیه تولید نوار بهداشتی
مواد اولیه تولید نوار بهداشتی

خدمات قابل ارایه کاردوک به طرح‌ها و واحدها

تهیه طرح توجیهی و امکان سنجی طرح با استفاده از نرم افزار کامفار توسط متخصصین کارآمد مهندسی

  • ارائه خدمات در انتخاب ماشین آلات، تاسیسات عمومی و طراحی سایت پلان
  • ارایه فرمولاسیون قابل استفاده در تولید محصولات
  • مشاوره بازاریابی و صادرات محصول با کیفیت به کشورهای دیگر
  • مشاوره اصلاح تکنولوژی، نوسازی و بازسازی واحدهای قدیمی
  • مشاوره ارتقا بهروری بنگاه

برای دریافت مشاوره از متخصصان مرکز مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک جهت نوشتن طرح توجیهی می توانید با شماره 02166418908 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره