اولویت های سرمایه گذاریایده های سرمایه گذاریسرمایه گذاریطرح توجیهیطرح توجیهی صنعتی

طرح تولید تلویزیون | طرح توجیهی تولید انواع تلویزیون LED ، سه بعدی و OLED

طرح توجیهی تولید تلویزیون با روشن کردن مسیر سرمایه گذار و تولید کننده به شروع و ادامه کار جهت می‌دهد.تولید تلویزیون به عنوان یک وسیله ارتباطی که  دارای گیرنده ویژه صدا و تصویر از طریق امواج الکترومعناطیسی است که با تحول تکنولوژی و امکان دریافت امواج از شبکه‌های ماهوره ای کاربرد بسیار وسیع‌تری را به لحاظ کمی و کیفی پیدا کرده است.نسل‌های نوین و هوشمند این دستگاه امکان دریافت و پخش‌ برنامه بسیار متنوعی را مطابق با سلایق مختلف انسان‌ها فراهم نموده است.

بگونه‌ای که اکنون در جهان به عنوان جز لاینفک وسایل خانگی و اداری جای خود را در زندگی انسان‌ها  باز  کرده است. تغییر و تنوع سریع ساختارهای تکنولوژی تولید تلویزیون بسرعت در طول دههای اخیر با شتاب روز افزون در حال  توسعه است   بگونه ای که هوشمند سازی و ارتقاء کیفیت قطعات ، وضوح و شفافیت تصاویر به همراه طراحی بهبود یافته ، حجم بازار صادرات و  واردات جهانی رادیو وتلویزیون  را در سال 2020 میلادی  بیش از یک ونیم میلیارد دلار رسانده است.

طرح تولیدانواع تلویزیون  LED ، سه بعدی و  OLED

  عمده ترین تولید کنندگان  تلویزیون  امریکا،  چین ،تایوان ،سنگاپور ،اندونزی و مالزی هستند و بزرگترین وارد کنندگان نیز امریکا و کانادا هستند امریکا با 588 میلیون دلار بزرگترین وارد کننده محصولات تصویری جهان بوده است.

بر اساس بررسی بازار در نیمه اول سال 2020   تلویزیون هوشمند به عنوان پرکاربردترین  نسل تلویزیون توسط مصرف کنندگان در سراسر جهان از جمله بازارهای ایالات متحده و اروپا انتخاب شد. موفقیت در بازار تلویزیون جدید باعث ایجاد تقاضای  بیشتر در سراسر جهان شده است.

طراحی قاب فوق‌العاده باریک  تا پنج  میلی‌متری یک  نوآوری است که با قالب‌گیری و فناوری‌های ساخت انجام شده است قابلیت  برنامه پذیری تلویزیون هوشمند در بخش هایی  ویدیویی، بازی، ورزشی  و امکان  اتصال به کانا ل های ماهواره ای جهت استفاده  از برنامه های  متنوع در سراسر جهان از طریق رسیور داخلی  به همراه مزیت های وضوح تصویر از  اهمیت بالایی برخوردار شده است تلویزیون های هوشمند قابلیت نمایش سه بعدی با کیفیت تصویر اچ دی و فول اچ‌دی و  زوایای دیدگسترده تصاویر دو بعدی و سه‌بعدی را فراهم کرده اند.

این عرصه است که با قیمت رقابتی فروش محصولات داخلي نسبت به محصولات خارجي می توان امکانسنجی دقیق کردد  چرا که  صنعت لوازم خانگی یکی از صنایع با دامنه‌ای بسیار وسیع و متنوع است پتانسیل این صنعت با دامنه‌ای بسیار وسیع قابلیت تبدیل به مهمترین صنعت تولیدات غیر نفتی کشور را دارد.

کیفیت محصولات این حوزه مزیت جهت رقابتی بودن وابستگی شدیدی به سطح تکنولوژی صنایع بالادستی بخش های مختلف علل الخصوص صنعت تولید قطعات برد وپانل های الکترونیک، صنایع پلیمری تولید قطعات و بدنه و صنایع تولید قطعات فلزی را دارد پس تولید لوازم خانگی می تواند موتور محرکه توسعه اشتغال وتولید در کشورباشد. در ادامه خلاصه‌ای از طرح توجیهی تولید انواع تلویزیون‌ را شرح داده‌ایم.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اطلاع از طرح توجیهی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید. 

 

طرح توجیهی تولید تلویزیون | معرفی محصول

تلویزیون بعنوان یک وسیله ارتباطی دستگاهی است که دارای یک گیرنده ویژه صدا وتصویر از طریق امواج الکترو معناطیسی است  که با تحول تکنولوژی و امکان دریافت امواج از شبکه های ماهوره ای کاربرد بسیار وسیع تری را بلحاظ کمی و کیفی پیدا کرده است  نسل های نوین این دستگاه امکان دریافت و پخش‌ برنامه  بسیار متنوعی را مطابق با سلایق مختلف انسانها  فراهم نموده است  بگونه ای که اکنون در جهان بعنوان جز لاینفک وسایل خانگی و   اداری جای خود را در زندگی انسانها بازکرده  است . در این طرح هدف تولید  تلویزیون های  HD   و  FHD  و UHD  در سایز های 32 الی 65 اینج در مدل های  مختلف است   سیستم ها دارای   DVBT2   ، ریموت  و اسمارت هستند و با سیستم عامل اندروید  AOSP11    کار  می کنند حافظه RAM  یک گیگا بایتی و  ROM  هشت   گیگا بایتی را استفاده می نمایند  فریم های بدنه تلویزیون قابلیت رنگ پذیری با مواد پلاستیک استاندارد را دارند  استاندارد  پانل ها  از رتبه   شفافیت A+     grade   و  k4  تبعیت می کند  و میزان شفافیت  آن  از  200 الی  nits 380  بسته به نوع محصول می تواند متغیر باشد  و  بر اساس سفارش و مدل   ماژول های بلوتوث  ووای فای ، طرج پانل  ، میزان حافظه ،تعداد اسلت بو اس  پی  ، مدل ریموت ، استند فلزی بصورت انتخابی در دسترس می باشد و در تولید انواع  تلویزیون  های LED   از تکنولوژی و پلاتفرم‌های نوین و استاندارد  تولید قطعات و مونتاژ و کنترل کیفیت  استفاده می‌شود .  در این طرح هدف تولید محصولاتی است  که در آنها از تکنولوژی و پلاتفرم های نوین محصولات  اسمارت  استفاده شده است.

طرح توجیهی تولید تلویزیون | معرفی محصول

معرفي کدهاي ISIC | طرح توجیهی تولید تلویزیون

ISIC نوعي طبقه‌بندی استاندارد براي فعالیت‌های اقتصادي توليدي است. هدف اصلي کدیشن ISIC فراهم كردن مجموعه‌اي از رده‌هاي فعاليتي است به‌طوری‌که در آن بتوان موجوديت‌هاي اقتصادي را بر اساس نوع فعاليتي كه انجام مي‌دهند طبقه‌بندی كرد. وزارت صنعت، معدن و تجارت از اين طبقه‌بندي براي دسته‌بندي فعاليت‌هاي صنعتي استفاده مي‌نمايد. بر اساس سيستم طبقه‌بندی آيسيك، کد آیسیک دورقمی 32 مربوط به محصولات  صوتی تصویری  بوده و کدهای فعالیت‌ها طرح به شرح ذیل ارائه گردیده است.

معرفي کدهاي ISIC | طرح توجیهی تولید تلویزیون

ال ای دی         3230512305

او ال ای دی      3230512307

سه بعدی         3230512308 

در این طرح تولید محصولات فوق با كيفيت صادراتی مد نظر است.

 

 ویژگی‌های فنی  و استاندرد های تلویزیون

ویژگی‌ها و اصلاحیه‌های مرتبط با استاندارد کالاها و لوازم‌خانگی برقی در طرج ارائه‌ شده است استاندارد ملی ویژگی‌های  است که توسط موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران تهیه‌شده است در این استاندارد علاوه بر اصطلاحات و تعاریف ارائه‌شده در استاندارد ملی ایران، اصطلاحات و تعاریف نیز ارائه گردیده است. در تدوین این استاندارد، کیفیت آن و الزامات فرایندی تولید و کاربرد آن بیان‌شده است. تولید تلویزیون  باید از استاندارد ملی ایران (به شماره 4582) و آزمون‌های مرکز تحقیقات صنایع الکترونیک ایران و استانداردهای بین المللی آزمون ایمنی و سازگاری های الکترومغناطیسی تبعیت نماید. این استانداردهای حاکم  بر ايمنی تلوزیون در شرایط محیطی، پایداری در مقابل نوسانات الکتریکی و مقاومت مطلوب الكترونيكی دستگاه‌ها و قطعات و ترمينال‌ها اتصالات الكتريكی، بست های مكانيكی، لامپ‌ها و پانل های تصويری و منابع تغذیه، باتری، سیستم کنترل از راه دور و برای دريافت، گیرنده دریافت سيگنالهای صوتی و تصويری و همچنین کنترل تابش‌های خطرناک تبعیت نماید  . برای مشاهده سایر طرح توجیهی صنعتی نوشته شده توسط تیم کاردوک کلیک کنید. برای مشاهده سایر طرح توجیهی صنعتی نوشته شده توسط تیم کاردوک کلیک کنید.

 ویژگی‌های فنی  و استاندرد های تلویزیون

  دانش فنی تولیدتلویزیون | طرح توجیهی تولید تلویزیون

درکشورهای جهان  استفاده از شبکه برق متناوب 50 یا 60 هرتر استاندارد مبنای طراحی فرستنده ها و گیرنده های  تلویزیون و در نتبجه استاندارد آن است سازگاری استانداردهای تلویزیون جهان جهت ایجاد تصویر متحرک تلویزیونی در شرایط تعریف شده است  سه استاندارد اصلی تصویری  PAL  ، NTSC وSECAM   در تلویزیون تصاویر متحرک متناسب با  سرعت جابجایی تصاویر برای ایجاد تصویر متحرک با سرعت های متفاوت  20  الی  30 فریم در ثانیه  وجود دارد صفحه وپانل نمایش  تلویزیون دارای پیکسل های تصویر با فاصله نزدیک بهم تشکیل شده است که هرچه تراکم آنها در واحد سطج بیشتر باشد کیفیت تصویر و اضح تر است . خطوط تصویر  پانل از بالا به چپ و از چپ به  سمت راست اسکن می شود. یک تصویر تلویزیونی  از 720 تا  1080 خط تصویر با پویش شانه ای  تشکیل شده است در تلویزیون های دیجیتال اچ دی  و LCD  سه بعدی ،پلاسما و DLP  و  OLED  در اسکن تصاویر  از تکنیک های پیشرفته  استفاده می شود وبگونه ای که  ضمن فراهم کردن  وضوح تصویر بالا  و تصویر گسترده آ فابلیت پشتیبانی از صدای چند کاناله را فراهم می کند.

موارد کاربرد تلویزیون

با توجه به پیشرفت دنیای ارتباطات و فناوری و وجود تعداد زیادی کانال‌ها و ایستگاه‌ها فرستنده امواج تلویزیونی ماهوره‌ای در سطح کره زمین و امکان دسترسی به برنامه تمامی شبکه‌ها از طریق رسیور و تلویزیون، وجود این محصول در تمام مراکز خانگی ، اداری، تجاری و صنعتی به عنوان یک نیاز اساسی ارتباطی و ضروری برای انسان تبدیل شده است.  لذا تلویزیون محصولی است که توانسته نیازهای مختلف تفریحی، آموزشی، بهداشتی و اطلاع رسانی انسان‌ها را تامین و به جز لاینفک لوازم مورد استفاده در زندگی مردم تبدیل کند. تولید آن متنوع بوده و سزیعاً تابع رشد تکنولوژی است. با توجه به مصرف روز افزون جهت جایگزینی محصولات قدیمی و تامین نیازهای جدید تولید آن باید خود را با رشد تکنولوژی و نیاز بازار هماهنگ نماید. برای مشاهده سایر انواع طرح توجیهی صنایع برق و الکترونیک کلیک کنید.

فطعات اصلی تلویزیون هوشمند |‌ طرح تولید تلویزیون

فطعات اصلی تشکیل دهتده تلویزیون های اسمارت  عبارتند از :قاب،   پانل  مشکی  کریستالی ،    قالب نگهدارنده وسط قاب،    صفحه اپتیکی  ،   LGP   (صفحه هادی نور) ،      LED     ،    شاسی پایین    ،     جلد میانی ،     پوشش پشت،    برد مدار اصلی (برد اصلی) ،        برد  هوشمند ،    تیونر/جک ،  درایو پنل تصویر سه بعدی    ،   پاور بورد  ،    سنسور نور محیطی،  ماژول بلوتوث،  ماژول وای فای و کارت شیکه،  بلندگوها،   پایه فلزی،   دکمه لمسی عملگر ،کنترل از راه دو،  عینک سه بعدی ، دوربین تصویری با مشخصات زیر می باشد.

قاب

قاب بگونه اس است که کاربر را  جذب محتوای سه بعدی میکند  زیرا صفحه نمایش تلویزیون به لطف قاب فوق باریک قریباً بدون لبه به نظر می رسد. این قاب به دلیل  مواد فلزی واقعی که درآن  استفاده شده است، در برابر ضربه مقاوم است.

پانل کریستالی مشکی

به‌عنوان یک ابزار  برای دستیابی به  قاب 5 میلی‌متری فراهم نموده و فرآیند ساخت آن تکنیک های  اتصال دقیق ، کوچک‌سازی مدار درایور، کریستال مایع، درایو پنل، فیلم و شیشه به کار گرفته شد.

قالب وسط قاب | طرح تولید تلویزیون

قالب میانی فریم نقش پشتیبانی از اجزای اصلی مانند LED، صفحه راهنمای نور، فیلم و سلول را ایفا می کند.

ورق اپتیکی 

ورق نوری کارایی منبع نور LED را افزایش داده  و درجه ای از یکنواختی برای روشنایی در هر طرف با تکنیک میکرو لنز حفظ می کند.

LGP ( صفحه هادی نور )

به عنوان یک جزء نوری مسئول توزیع یکنواخت منبع نور LED در صفحه نمایش کلی، این ویژگی کیفیت تصویر سه بعدی را با الگوهای قالب گیری ظریف بهینه می کند.

LED

LED فوق باریک با بازدهی  بالا، مصرف انرژی کم و   راندمان نوری بسیار مناسب است.

شاسی پایین

شاسی پایین یک جزء بارگذاری شده دارای یک قاب مرکزی برای اتصال با اجزای سیستم است و  از آلومینیوم ساخته شده که به دلیل استحکام بالا و توانایی تحمل گرما ارزشمند است.

جلد میانی

طراحی صاف عقب و  بدون هیچ مفصلی با بکارگیری  پلاستیک تقویت شده در نواحی بین قاب و پوشش عقب در قاپ  میانی فراهم شده است

پوشش عقب | طرح تولید تلویزیون

این پوشش بگونه ای است که وزن را به حداقل برساند استفاده از ورق فولادی سازگار با محیط زیست با ضخامت 0.45 میلی متر این امکان را فراهم نموده است

برد مدار اصلی (برد اصلی)

از اجزای اصلی است دارای  فطعات نیمه هادی زیادی روی برد است  که با فناوری طراحی یکپارچه شده است و امکان اعمال عملکرد های بخش های محتلف  اصلی تلویزیون را فراهم می کند..

برد هوشمند

به عنوان بخش اصلی تلویزیون است که کیفیت تصویر تلویزیون هوشمند را  فراهم می کند

تنظیم گر نور پس زمینه

این مولفه با تنظیم روشنایی منبع نور LED بسته به ورودی تصویر، نسبت کنتراست کیفیت تصویر را بهبود می بخشد و مصرف انرژی را کاهش می دهد.

 

تیونر /جک | طرح تولید تلویزیون

طراحی افقی این بخش امکان نصب دیواری باریک و کم فضای تلویزیون  را فراهم  می کند

تیونر : به عنوان جزئی برای دریافت سیگنال تلویزیون، اندازه و ضخامت تیونر به حداقل رسیده است.

پایانه4 HDMI : امکان  اتصال  به  تجهیزات جانبی دیجیتال مختلف را فراهم  می  کند

3 USB : امکان  اتصال با دوربین تلفن ویدیویی (MoIP)، HDD، عینک سه بعدی و غیره فراهم می کند.

برد تصویر سه بعدی

این یکی از بخش‌های اصلی  است که کیفیت تصویر سه‌بعدی بالا را امکان‌پذیر می‌کند، درایو پنل با برق  ۲۴۰ هرتزی کار می‌کند و دارای تصاویر سه بعدی و عملکرد تبدیل ۲ بعدی به  ۳ بعدی است.

برد پاور | طرح تولید تلویزیون

این برد مدار کنترل وتامین برق مورد نیاز دستگاه همانند صفحه پانل نوری و برد اصلی را تامین می کند. و امکان  بهره وری انرژی با اجزا و فطعات  جدید پیشرفته را  به حداکثر می رسد.

سنسور نور محیطی

این سشنور  امکان تنظیم روشنایی بهینه صفحه را بسته به روشنایی بیرونی فراهم می کند. در مقایسه با تلویزیون های دیگر می توان بیش از 40 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کرد.

ماژول بلوتوث

وجود این ماژول  امکان  اتصال عینک های سه بعدی بی سیم و کنترل از راه دور با تلویزیون را به راحتی افزایش می دهد.

ماژول وای فای

این ویژگی تلویزیون اینترنتی بی سیم و یک محیط تلویزیون هوشمند بهینه را فعال می کند.

بلندگوها | طرح تولید تلویزیون

با استفاده از بلندگوهای دو طرفه فوق‌العاده باریک، پهنای باند پخش گسترده‌تر و بیان عالی، صدای دستگاه را تا حد امکان به صدای اصلی نزدیک می‌کند.

پایه چهارگانه

پایه فلزی کرومی یکپارچه است که  با قاب بسیار باریک ادغام می شود تا طراحی برجسته را بهبود بخشد.

دکمه لمسی عملیاتی

حسگر لمسی و با ضخامت 0.5 میلی متر برای افزایش راحتی و سهولت دسترسی تعبیه شده است

دوربین تصویری (MoIP)

دوربین مجهز به USB، با امکان تلفن تصویری با کیفیت تصویر HD از طریق تلویزیون هوشمند امکان پذیر است.

پایه فلزی دیواری | طرح تولید تلویزیون

این پایه می تواند تا 200 کیلوگرم وزن را تحمل کند  آویزان کردن تلویزیون به دیوار درست مانند قاب عکس آسان است و با کاهش قابل توجه فاصله بین پشت تلویزیون و سطح دیوار  تنها 15 میلی متر، استفاده از فضا را دارد

کنترل راه دور

این کنترل به عنوان یک دستگاه ورودی برای تلویزیون هوشمند جت  استفاده از مرورگر وب و پیمایش در  آن است کنترل از راه دور امکان ورود آسان متن را با استفاده از پنجره LCD و بلوتوث فراهم می کند.

عینک سه بعدی | طرح تولید تلویزیون

کیفیت تصویر سه بعدی بهینه شده و مقاومت در برابر تداخل خارجی با اولین کاربرد جهانی بلوتوث برای عینک های سه بعدی به دست آمده است. استفاده از این عینک های سه بعدی با سبک ترین لنز و طراحی زیبا ساده است. در آنها حسگر تشخیص حرکت  و کلید  روشن/خاموش خودکار نیر وجود  دارد

 

خط مونتاژ طرح تولید تلویزیون

عمده ترین ماشین آلات خط مونتاژ  عبارتند از  کانویرهای،  پالتایز ایستگاهی به تعداد حدودا 25 ایستگاه، ابزار پیچ گوشتی برقی، دستبندهای ارت،ابزارهای عمومی سیم چین و انبردست و هویه و.. بارکد خوان، کامپیوتر، سیگنال ژنراتور، خط پیش مونتاژ زیر مجموعه ها ، بلندگو و صفحه کلید و ..  خط تست ایجینگ دار به تعداد حدودا 20 ایستگاه ،خط تعمیر  دارای ابزار هویه لحیم کاری و لحیم کشی، مولتی متر ، پیچ گوشتی برقی  و پنوماتیک ، خط بسته بندی و جک تراک، تراک برقی  دراین خطوط  مونتاژ  بر اساس طرح توجیهی  حهت تولید  قطعات استاندارد تلویزیون  درخط تولید بصورت سلسله مراتبی  در روی نوار نقاله متحرک با قابلیت کار از دو طرف و مجهز به ابزار دفیق کنترلی پنومانیک و الکتریکی و سیستم‌های روشنایی و کنترل کیفیت مونتاژ فیزیکی می‌شود. در ابتدا این خط  پانل تلویزیون روی فریم پلاستیکی نگهدارنده قرار گرفته و سپس بسته به نوع مدل و سایز تلویزیون ماژول‌ها و بردهای الکترونیک شامل برد اصلی، برد اینور ترمبدل ولتاژ ،بلندگوها، پاور برد، برد کنترل، برد صفحه کلید جلو، برد تایمینگ تی اف تی، برد وای سوز یا زد سوز به همراه برقراری ارتباط توسط سیم‌های کانکتور فلت و معمول مورد نیاز برقراری ارتباط الکتریکی خاص هر مدل بصورت کنترل شده نصب می‌شوند.  سپس با بسته شدن  قاب پلاستیکی پشت، تلویزیون بصورت عمودی در خط ویژه بررسی نرم افزاری و فیزیکی کنترل کیفیت برد، تصویر، گیرنده، پاور کورد، سوکت‌ها و پورت‌های مختلف، هدفون، یواس پی،کارت شبکه، وی جی ای، ورودی و خروجی صدا و تصویر، خروجی اپتیکال، تیونر آنتن و وایرلس قرار می‌گیرد. در صورت تطبیق با شاخص‌های استاندارهای فیزیکی و نرم افزاری به بخش بسته‌بندی نهایی محصول منتقل می‌شود.. برای ثبت نام وام در بهین یاب کلیک کنید.

خط مونتاژ تلویزیون

طرح توجیهی تولید تلویزیون | بررسی آمار

بر اساس آمار رسمی منتشره  واردات رسمی در فرودین سال 1398 تلویزیون با ارزش ریالی 15116میلیارد ریال معادل 356هزار دلار بوده است و تعداد واحدهای تولید تلویزین های  نسل‌های گذشته و جدید در کشور 172 واحد با ظرفیت اسمی سالیانه  29 میلیون دستگاه و سرمایه گذاری ثابت 18799میلیارد بوده است که  از این تعداد 51 واحد با سرمایه گذاری ثابت 8933میلیارد ریال و سرمایه در گردش 7771میلیارد ریال  ظرفیت اسمی 12میلیون دستگاه انواع تلویزیون سه بعدی، LED و OLED  را دارند شده این در حالی است که تعدادی از بنگاه‌های صنعتی در کشور مشغول به ساخت بخشی از بردهای الکترونیکی مورد نیاز در ساخت تلویزیون‌های فوق الذکر هستند. برای ارائه سفارش جهت نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

 

طرح توجیهی تولید تلویزیون | بررسی بازار و رقبا

بر اساس آمار رسمی منتشره تا پایان سال 1396 واردات قطعات تلویزیون با پیش کد تعرفه وارداتی 8529 قریب به 585میلیون دلار بوده است. در فرودین سال 1398این واردات با ارزش ریالی 15116میلیارد ریال معادل 356هزار دلار بوده است.

تعداد کل بنگاه‌های تولید انواع تلویریون نسل‌های گذشته و جدید در کشور 172 واحد با ظرفیت اسمی 29سالیانه میلیون دستگاه و سرمایه گذاری ثابت 18799میلیارد ریال می‌باشد. از این تعداد 51 واحد با سرمایه گذاری ثابت 8933میلیارد ریال و سرمایه در گردش 7771میلیارد ریال و با ورود 55میلیون یورو ماشین آلات صنعتی با ظرفیت اسمی 12میلیون دستگاه انواع تلویزیون سه بعدی، LED و OLED مشغول هستند.

این در حالی است که تعدادی از بنگاه‌های صنعتی در کشور مشغول به ساخت بخشی از بردهای الکترونیکی مورد نیاز در ساخت تلویزیون‌های فوق الذکر هستند و به مرور دانش ساخت ماشین آلات خط مونتاژ نیز بومی شده و نیاز به واردات آن نیست. برای ارائه سفارش جهت نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

طرح توجیهی تولید تلویزیون | مشخصات عمومی  و سرمایه گذاری  

بر اساس مطالعات  انجام شده احداث یک واحدصنعتی تولید تلویزیون با ظرفیت  50000  دستگاه انواع انواع تلویزیون سه یعدی، LED   و OLED معادل   235224  میلیارد ریال سرمایه اولیه نیاز دارد. نرخ بازدهی سرمایه گذاری  با احتساب 300 روز فعالیت سالانه نزدیک به سه سال برگشت سرمایه اولیه خود را خواهد داشت. در ادامه خلاصه‌ای از نیازمندی‌های احداث این واحد ارائه شده است  بدیهی با گذشت زمان و تغییرشرایط اقتصادی لازم است مطالعات پیش امکاسنجی متناسب با مکان اجرای آن  بروز رسانی شود .

طرح توجیهی تولید تلویزیون | مشخصات عمومی  و سرمایه گذاری  

 

طرح توجیهی تولید تلویزیون | مزایای اجرای طر

تولید تلویزیون با توجه سرعت تغییر تکنولوژی و با دارا بودن  تنوع بسیاری زیاد بلحاظ فنی و سایز و کیفیت تصویر در پاسخ گویی به نیارهای متنوع انسانی و بومی سازی بخش از تکنولوژی ساخت  قطعات و بردها می تواند ارزش افزوده مناسبی را ایجاد نماید .با تکیه بر کیفیت و برند سازی امکان صادرات آن به عنوان یک مزیت بالقوه می تواند باشد. تقاضا و تنوع تولید جذابیت قابل قبولی را برای سرمایه گذاری ایجاد می نماید.وجود نیروی انسانی متخصص در حوزه الکترونیک مزیتی است که در بخش تحقیق وتوسعه می تواند به بومی سازی ساخت بردها و قطعات اکتیو وپسیو تلویزیون کمک نماید.طراحی ، تولید وبومی سازی ساخت کالاهای برقی  خانگی با برند معتبر در سطح ملی بعنوان یک مزیت محسوب می شود.

 

نتایج مطالعات فنی، اقتصادی و مالی

تحقیقات بازار و برآورهای مالی فنی واقتصادی تهیه شده طرح و  تحلیل شاخص‌هاي مالي و اقتصادي طرح  وضعيت قابل قبولي را بلحاظ مالي برای تولید محصولات نشان می دهد. حهت  اخذ مجوز های تولید این محصول  وتامین زیر ساخت براساس پلان های مهندسی  تولید استاندارد و صادرات محور  می توانید در تمامی مراحل انجام کار  از زمان بررسی  ایده تا پیاده سازی و زمان بهره برداری از مشاوران و کارشناسان خیره وباتجربه کارد.وک کمک بگیرید. این طرح به عنوان فاز اول مجموعه تولیدات لوازم خانگی در ظرفیت‌های افتصادی در دستور کار قرارداد جهت اخذ مشاوره واخذ  اطلاعات در تمامی مراحل انجام کار  از زمان بررسی اولیه طرح تا پیاده سازی و به بهره‌برداری رساندن آن  می توانید از کارشناسان خیره و با تجربه کاردوک کمک بگیرید.

 

خدمات قابل ارایه کاردوک به طرح‌ها و واحدهای تولید کننده

برای تهیه طرح توجیهی تولید تلویزیون و طرح توجیهی در زمینه‌های مختلف می‌توانید با کارشناسان تماس بگیرید. از جمله خدمات مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک می‌توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • ارائه خدمات در انتخاب ماشین آلات، تاسیسات عمومی و طراحی سایت پلان
  • تامین نیروی انسانی نصب و راه اندازی ماشین آلات و تاسیات عمومی طرح تولید
  • مشاوره فرمولاسیون مواد اولیه
  • مشاوره اصلاح تکنواوژی، نوسازی و بازسازی واحدهای قدیمی
  • مشاوره صادرات محصول با کیفیت به  کشورهای دیگر
  • تهیه طرح توجیهی و امکان سنجی طرح با استفاده از نرم افزار کامفار توسط متخصصین کارآمد مهندسی
  • ثبت نام در سامانه بهین یاب و سامانه مختلف

برای دریافت مشاوره از متخصصان مرکز مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک جهت نوشتن طرح توجیهی می‌توانید با شماره 02166418908 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره