طرح توجیهیطرح توجیهی صنعتی

راه اندازی ماینر | طراحی و پیاده سازی دستگاه های ماینر در فارم

راه اندازی ماینر ها با چه روش‌هایی امکان پذیر است؟ تغییرات سریع افزایش قیمت رمز ارزها و آغاز فعالیت تعداد زیادی از دارندگان مجوز تولید انواع رمز ارز درکشور، نیاز به طراحی مهندسی مناسب‌ترین روش برای استقرار دستگاه‌های ماینر تولید کننده رمز ارز، به بهترین شیوه و با قیمت مناسب را ضروری نموده است. این طراحی و اجرا لازم است بتواند ضمن تضمین شرایط ترمودینامیکی مناسب کارکرد دستگاه‌ها، کمترین میزان مصرف و اتلاف انرژی را داشته باشد. لذا تیم مدیریتی و مهندسی کاردوک تصمیم به ارائه تجربه عملیاتی خود به متقاضیان راه اندازی دیتا سنتر تولید انواع رمزارز دیجیتال نموده است. بدین صورت از اتلاف منایع مالی و زمانی صاحبان فارم‌های تولید رمز ارزهای مجازی جلوگیری می‌نماید. برای دریافت مشاوره مشاوره سرمایه گذاری ارز دیجیتال کلیک کنید.

 

برای دریافت مشاوره کسب و کار در زمینه تولید و استاندارد تولید دارو در ایران و دیگر کشورها می‌توانید با کارشناسان مرکز کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

   راه اندازی ماینر 

راه اندازی ماینر | طراحی و اجرای کانکس ماینرهای تولید رمز ارز دیجیتال

تیم طراحی و مهندسی کاردوک با توجه به نیازهای اجرایی و فنی پیاده سازی  فارم تولید رمز ارز مطابق با دستورالعمل‌های مصوب و براساس توان مالی و ظرفیت اقتصادی مجوز و در نظر گرفتن امکان تامین انرژی چه از طریق شبکه سراسری و  چه توسط موتور ژنراتورهای گازسوز و یا در محیط واحدهای تولید برق کوچک مقیاس (CHP) طراحی می‌نماید. تیم کاردوک استقرار دستگاه‌ها را با استفاده از سیستم‌های خنک کننده مناسب با پوشش فیلترهای نانو ذرات بگونه‌ای طراحی و اجرا می‌کند تا بتواند با کمترین مصرف و اتلاف انرژی امکان بهره‌برداری قانونمند را فراهم نماید. در طراحی توجه به سازه قابل حمل و جابجایی، توجه به ظرفیت پردازنده، توجه به منطقه جغرافیایی و محل استقرار ملحوظ می‌شود. 

برای آشنایی با معایب و مزایای استخراج بیت کوین کلیک کنید.

راه اندازی ماینر | طراحی و اجرای کانکس ماینرهای تولید رمز ارز دیجیتال

راه اندازی ماینر | ویژگی های کانکس ماینرهای تولید رمز ارز دیجیتال

با توجه به توضیحات باید متوجه شده باشید که چیدمان و نحوه راه اندازی دستگاه در میزان مصرف و سود دهی استخراج از آن‌ها تاثیر داشته و در طول مدت عمر بنگاه‌تان نقش دارد. در ادامه 4ویژگی کانکس‌های ماینر را شرح داده‌ایم به روش مناسب راه اندازی شده اند. برای مشاهده طرح توجیهی دستگاه های ماینر کلیک کنید.

1- اقتصادی بودن در عین کیفیت عملکرد

نظر به اینکه کانتینرهای پک شده خارجی بسیار گران هستند و سیستم‌های خنک کننده پرمصرف برقی را برای سرد کردن محیط کارکرد هش بردها و منابع تغذیه به کار می‌گیرند؛ لذا از تجربه کاردوک با هزینه بسیار کمتر و کیفیت رقابتی می‌توانید بهره ببرید.

2- کاهش مصرف و اتلاف انرژی

نظر به عایق انرژی و صوتی بدنه و  قابلیت هدایت دقیق مسیر و جریان هوای خنک کردن دستگاه و pcuهای آن امکان صرفه‌جویی انرژی در عین حفظ طول عمر دستگاه‌ها فراهم می‌گیرد. دریچه فن‌های متحرک با امکان مسدود شده اتوماتیک در زمان استراحت امکان صرفه جویی بیشتر انرژی را فراهم می‌نماید. سیستم کنترل الکتریکی برنامه‌ریزی شده استارت و استوپ فن‌های خنک کننده بدون نیاز به ورود به اتاق ماینر در تنظیم میزان مصرف انرژی موثر مورد نیاز به صرفه‌جویی منایع کمک می‌نماید. وجود سایبان به روی مجموعه کابین امکان تاثیر گرمایی ناشی از تابش مستقیم اشعه خورشید را حذف و به صرفه جوری بیشتر انرژی با توجه به تعرفه بالای آن میسر می‌نماید.

2- کاهش مصرف و اتلاف انرژی

3- طول عمر بیشتر دستگاه

جداسازی اتاق کنترل برق، دیتا و مانییتورینگ براساس سیم کشی و تراکینگ و امکان به کارگیری خطوط فیبر نوری در شبکه LAN داخلی و وجود المان‌های کارکردی دستگاه‌ها که هر کدام دارای کنترلرهای الکتریکی، فیوزهای مستقل و سنسورهای متعدد و جداگانه هستند را می‌دهد. وجود سنسورهای کابین امکان نگهداری محیط دمایی و مدیریت کارکردی مطلوب دستگاه‌ها بدون ورود به کابین آن‌ها را فراهم می‌نماید. این شرایط سبب طول عمر دستگاه‌ها شده که به عنوان سرمایه اصلی بنگاه بسیار با ارزش می‌باشند.

3- طول عمر بیشتر دستگاه

 

برای دریافت مشاوره کسب و کار در ایران و دیگر کشورها می‌توانید با کارشناسان مرکز کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره