اخبار کسب و کار

تسهیل شرایط صدور مجوز استخراج رمز ارزها و بیت کوین

در سال 1400 فرایند صدور مجوز راه اندازی فارم‌های تولید رمز ارز در کشور تسهیل گردید بنا به دستورالعمل جدید ابلاغ شده وزارت صنعت معدن و تجارت در 25فرودین سال جاری صدور مجوز فعالیت استخراج رمز ارزها تسهیل و با شرایط زیر ممکن گردید.

تسهیل 4 شرط برای صدور جواز استخراج رمز ارزها

1- حداقل توان انشعاب برق مصرفی مورد نیاز صدور جواز تاسیس از 250 کیلوات مندرج در دستورالعمل قبلی به 100 کیلوات کاهش پیدا کرد.

2- امکان صدور جواز تاسیس و پروانه بهره برداری استخراج رمز ارزهایی همانند بیت کوین در محل واحدهای موجود اعم از داخل و خارج شهرک‌ها و نواحی صنعتی مجاز گردید.

3- محدودیت گذشت حداقل سه سال از صدور مجوز برای استقرار فارم در محل واحدهای صنعتی غیر فعال بر داشته شد، لذا متقاضیان احداث فارم استخراج رمز ارز می‌توانند فعالیت خود را در داخل بنگاه‌های صنعتی غیرفعال شروع نماید.

4- امکان صدور بیش از یک مجوز در یک پلاک ثبتی صنعتی در صورت داشتن ظرفیت مازاد در بنگاه مطابق با ضوابط  مجاز گردید و بنگاه صنعتی می‌تواند ضمن حفظ تولید خود از مازاد ظرفیت و زیرساخت خود برای شروع یک فعالیت صنعتی دیگر همانند استخراج رمز ارز استفاده نماید.

برای آشنایی با معایب و مزایای استخراج بیت کوین کلیک کنید.

خدمات قابل ارایه  کاردوک به  طرحها و واحدهای

  • تهیه طرح توجیهی و امکان سنجی طرح  توسط متخصصین کارآمد مهندسی
  • ارائه خدمات در انتخاب ماشین آلات، تاسیسات عمومی و طراحی سایت پلان
  • ارائه خدمات نصب و راه اندازی ماشین آلات  
  • مشاوره بازاریابی و صادرات محصول با کیفیت به کشورهای دیگر
  • مشاوره اصلاح تکنولوژی، نوسازی و بازسازی واحدهای قدیمی
  • مشاوره ارتقا بهروری بنگاه

برای دریافت مشاوره کسب و کار در ایران و دیگر کشورها می‌توانید با کارشناسان مرکز کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره