طرح توجیهیطرح توجیهی صنعتی

طرح توجیهی توليد آسفالت گرم | خلاصه طرح تولید آسفالت گرم

طرح توجیهی توليد آسفالت گرم جهت مشخص کردن دورنما و چگونگی انجام کار ضروری و بسیار مفید است. آسفالت در ترکیب با مواد دیگر کاربردهای زیادی دارد، به خصوص در جاهائی که نیاز به پوشش‌های ضدآب داریم، این ماده شن و سنگ را محکم‌تر به هم چسبانده و از نفوذ آب در پوشش سطحی معابر جلوگیری می‌کند. علاوه بر ضدآب بودن، خاصیت ارتجاعی آن باعث می‌شود کاربردهای مختلف داشته باشد. آسفالت صنعتی نیز ترکیبی از قیر و سنگ آهک است که شباهت زیادی به آسفالت صخره‌ای (سنگی) طبیعی دارد. اخیراً در اثر پیشرفت تکنولوژی مواد دیگری به آسفالت افزوده و یا جانشین آن شده‌اند که کیفیت آسفالت را بهتر کرده‌اند. در ادامه خلاصه طرح تولید آسفالت گرم آورده شده است، برای سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره از متخصصان مرکز مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک جهت نوشتن طرح توجیهی می توانید با شماره 02166418908 تماس بگیرید.

     طرح توجیهی توليد آسفالت گرم   

طرح توجیهی تولید آسفالت گرم | معرفی محصول

آسفالت مخلوطی از مصالح سنگی با دانه بندی پیوسته در ترکیب با یک ماده چسبنده (معمولا قیر) است. آسفالت با توجه به کاربرد آن به صورت‌های گوناگون تولید می‌شود. شناخته‌ترین نوع آسفالت همان آسفالت گرم یا بتن آسفالتی گرم است که در آن مصالح سنگی معمولا بیش از 90درصد مخلوط آسفالت را تشکیل می‌دهند. از این‌رو مصالح دانه‌بندی شده سنگی تاثیر به سزایی در کیفیت آسفالت حاصله دارد. برای مشاهده سایر طرح توجیهی صنایع ساختمانی کلیک کنید.

طرح توجیهی توليد آسفالت گرم

طرح توجیهی تولید آسفالت گرم | انواع آسفالت

آسفالت را با توجه به نیاز و نحوه کاربرد و اختلاط، به سه دسته آسفالت گرم، آسفالت حفاظتی و آسفالت سرد تقسیم‌بندی می‌نمایند.

آسفالت گرم

آسفالت گرم که مدنظر این طرح است، به آن دسته از آسفالت‌هایی گفته می‌شود که در آن‌ها قیر و مصالح سنگی به صورت گرم شده با هم مخلوط شده و درهنگام مصرف نیز به گونه‌ای گرماگرم پخش و متراکم می‌گردند. این محصول دارای تنوعی به شرح ذیل است.

بتون آسفالتی

بتن آسفالتی، لایه متراکم و سیاهی است که بخش اعظم آن را مصالح سنگی دانه بندی شده متراکم تشکیل می‌دهد که توسط قیر به هم چسبیده‌اند. این آسفالت دارای مقاومت برشی نسبتا زیادی بوده و در مقابل عوامل جوی و حرکت چرخ وسایل نقلیه پایدار بوده و نیاز به تعمیرات مستمر  ندارد. به عبارت دیگر نقش بتنی را دارد که در آن، به جای دوغاب سیمان از  قیر استفاده شده است و فضاهای خالی آن با استفاده از سنگ‌های با سایز ریز و پودری پر شده است. آسفالت بتونی توسط دستگاه‌های اتوماتیک تولید می‌شود و در هنگام کاربرد در راه گسترده و کوبیده می‌شود. این آسفالت را با ضخامت 4الی 5 سانتی‌متر در یک لایه یا در صورت نیاز در بیش از یک لایه به کار می‌برند.

آسفالت‌ حفاظتی

آسفالت‌های حفاظتی نیز دارای مخلوط‌‌های قیر و مصالح سنگی است و برای محافظت و جلوگیری از فرسایش سطح راه‌های شنی و یا آسفالته در مقابل عوامل جوی به‌کار گرفته می‌شوند. کاربرد این آسفالت ساده و ضخامت روی سطح جاده تا 5/2 سانتی‌متر است. ترکیب این آسفالت در مواردی خاص می‌تواند کاملاً از قیر باشد که به منظور ایجاد لایه حفاظتی و خاص بر روی مصالح سنگدانه‌ای قرار می‌گیرد، تا بتواند مصالح را به مخلوط آسفالتی که در ادامه بر روی آن قرار می‌گیرد، بچسباند.

آسفالت‌ سرد

این آسفالت مخلوطی از مصالح سنگی و قیر به مراه امولسیون قیر است که در دمای محیط مخلوط می‌شوند. در برخی شرایط ممکن است برای تولید آسفالت فقط قیر بر حسب ضرورت گرم شود، اما مصالح دانه بندی شده بدون گرم شدن با آن مخلوط می‌شوند. این اسفالت در دو نوع آسفالت پیش ساخته سرد و آسفالت (Road Mix) تولید می‌شود.

معرفی استاندارد

استاندارد ملی ایران در مورد ویژگی‌های آسفالت با شماره 1154 با موضوع (روش آزمایش دانه بندی مصالح سنگی آسفالت بعد از جداكردن قیر) و شماره 1688 با موضوع (آسفالت- نمونه‌گیری از آسفالت جاده -آیین کار) و شماره 517 با موضوع (قیر و مواد قیری- مصالح راه‌ها و روسازی- واژه نامه) و تعدادی دیگر به شرح جدول زیر توسط موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران در استاندارد 1154 تهیه و تصویب شده است.

موضوع استاندارد شماره استاندارد
  آسفالت گرم-مشخصات فنی 14850
 آسفالت حفاظتی- طراحی، آزمون و اجرای آسفالت سرد حفاظتی ریزدانه (میكروسرفیسینگ)- آیین‌كار 15430
قیر و مواد قیری -تعیین مقدار قیر استخراج شده از مخلوط‌های روسازی قیری (آسفالتی) روش‌های آزمون 1689
بازیافت آسفالت 16026

طرح توجیهی توليد آسفالت گرم | کدهای آیسیک تولید آسفالت

کدهای آیسیک مرتبط با تولید آسفالت به شرح جدول زیر می‌‍باشد.

نام محصول کد   ISIC
آسفالت 2699412303
آسفالت گرم 26991480
بازیافت آسفالت 3720412315

طرح توجیهی توليد آسفالت گرم | ویژگی مصالح سنگی و بتن آسفالتی

متوسط آسفالت فشرده برابر 2/2تن‌بر مترمکعب می‌باشد و به طور معمول شامل لایه‌های رویه و آستر می‌شود. لایه رویی تحت تاثیر عوامل جوی و فشار ناشی از چرخ وسایل نقلیه قرار می‌گیرد؛ لذا باید از کیفیت مطلوب برخوردار باشد. نقش لایه زیرین که از یک یا چند لایه تشکیل می‌شود انتقال وزن و فشار بار از لایه تماسی به زیرسازی راه است. قشر آستری آسفالت دارای دانه بندی درشت‌تر ومیزان مصرف قیر کمتر و لایه رویه دارای دانه بندی مصالح سنگی ریزتر و میزان مصرف قیر بیشتری است. تولید آسفالت گرم ماهیت مصرف مسافت نزدیک را دارد و در تولید و مصرف آن باید به عواملی همانند مسافت و شرایط تزاتزیت، آفتابی یا سایه بودن محل، روباز بودن یا قرار گرفتن درون تونل، خشکی و نمناکی محل کار، میزان  تغییرات دمایی، زمان و فصل تولید و مصرف بسیار اهمیت دارد.  مصالح دانه‌بندی شده سنگی بتن آسفالتی باید به نحوی قرار گیرند که ذرات ریز فضاهای بین ذرات درشت‌تر را پر نماید. دانه‌بندی مصالح سنگی و فضای خالی آن فوق‌العاده در کیفیت آسفالت حاصله تاثیر داشته و مصالح سنگی پس از آن که بر طبق فرمولاسیون تولید کارگاهی مخلوط شدند، باید آزمونِ ارزش ماسه‌ای بر روی آن‌ها انجام گیرد. قیر مصنوعی مورد مصرف در آسفالت گرم معمولا 70/60 است. البته ممکن است، با توجه به وضع آب و هوا و نوع ترافیک، از انواع دیگر قیر نیز استفاده شود. کمیت و کیفیت مصالح سنگی و قیر و نحوه اختلاط آن‌ها معمولا بر طبق بررسی‌های فنی متناسب با پروژه انجام می‌شود و تحت عنوان طرح آسفالت بیان می‌گردد. آسفالت‌ها انواع دیگری نیز دارند که از آن میان می‌توان از آسفالت نفوذناپذیر نسبت به آب نام برد که برای جلوگیری از نفوذ مایعات اجرا می‌شود.

  طرح توجیهی توليد آسفالت گرم

انواع مصالح سنگی آسفالت

مصالح سنگی درشت  دانه 

شامل ذرات درشت‌تر از الک شماره 8 (یا 10) است. این مصالح که معمولا از شن طبیعی و سنگ یا قلوه سنگ شکسته است، باید عاری از مواد پوشاننده سطح دانه‌ها (مانند رس) یا هر نوع ماده مضر دیگر همانند ذرات سست و سنگ‌های قابل تجزیه شدن که مانع چسبیدن قیر به ذرات می‌شود، باشد.  ساییدگی این مصالح در 500 دور چرخش نباید از 40 برای آستر و از 30 برای رویه تجاوز کند. لااقل 60درصد وزنی دانه‌های درشت، حداقل در دو بعد شکسته باشند. مقاومت این گونه مصالح در مقابل عوامل جوی پس از 5 چرخه آزمایش با سولفات سدیم نباید از 8درصد بیشتر باشد.

مصالح سنگی ریز دانه 

شامل ذرات ریزتر که از الک شماره 8 می‌گذرند، ولی روی الک شماره 200 باقی می‌مانند. این مصالح از شکستن سنگ یا شن یا از ماسه طبیعی یا مخلوطی از آن‌ها به دست می‌آیند. مصالح سنگی ریز، باید تمیز و سخت و بادوام و تا حد امکان گوشه‌دار و عاری از پوشش ناخواسته و یا هرگونه مواد مضر دیگر، که مانع چسبیدن قیر به ذرات می‌گردد، باشند. مقاومت این مصالح در مقابل عوامل جوی پس از 5 چرخه آزمایش با سولفات سدیم باید کمتر از 8 درصد باشد.

مصالح سنگی فیلر ( پرکننده)

پرکننده به دانه‌های ریزی از مصالح سنگی اطلاق می‌شود که از الک شماره 200 می‌گذرند. این ذرات نیز باید عاری از مواد آلی و خاک رس باشند. فیلر را می‌توان از خردایش سنگ‌های مناسب بدست آورد. هرگاه فیلر به اندازه کافی و یا مرغوب در دسترس نباشد، می‌توان از سنگ‌های گردآهکی، سیمان و یا سایر مواد معدنی مشابه که حالت خمیری نداشته باشند و با ضوابط استاندارد کار مطابقت نمایند، استفاده کرد.  فیلر مصرفی در آسفالت، چه به صورت پرکننده موجود در مصالح سنگی درشت و ریز دانه و چه به صورت فیلری که احیانا بصورت جداگانه تهیه و به مخلوط اضافه می‌شود، باید به میزانی باشد که مصالح سنگ‌دانه بندی شده و فیلر با طرح آسفالت پروژه  مطابقت داشته باشند.

ویژگی های مصالح سنگی بتن آسفالتی

ویژگی مصالح دانه بندی شده و قیر و شیوه اختلاط آن‌ها معمولا مطابق نتایج بررسی‌هایی است که در مورد پروژه انجام گرفته و به طرح آسفالت موسوم است. در هر شرایط باید طرح آسفالت به لحاظ کیفی با استانداردهای مصوب مطابق آزمایشات استاندارد مصالح، فرایند تولید و کاربرد مطابقت داشته باشد.

طرح توجیهی توليد آسفالت گرم

طرح توجیهی توليد آسفالت گرم | کالای جایگزین و مکمل آسفالت 

سنگ فرش، بتن و بتن غلطکی را می‌توان کالاهای جایگزین آسفالت دانست که در شرایط حاضر به واسطه طول عمر بالا گاهاً مورد توجه قرار می‌گیرند. در گذشته از سنگ فرش به دلیل سهولت اجرا در راهسازی و ایجاد معابر  استفاده می‌شد. اما امروزه در داخل کشور بیشتر از آسفالت در پروژه‌های مختلف راه سازی پوشش معابر استفاده می‌گردد.

طرح توجیهی توليد آسفالت گرم | معرفی کاربردهای آسفالت  

کاربرد اصلی آسفالت و دامنه كاربرد در ساخت جاده‌ها و خیابان‌های اصلی و فرعی، آزادراه‌ها، باند پرواز، آشیانه هواپیما، كف سالن‌های صنعتی، محوطه‌های صنعتی و انبارها، باراندازها، جاده معادن، پیاده‌روها، ورزشگاه‌ها، پیست اتومبیل‌رانی، كف نمایشگاه‌های صنعتی و تجاری، محوطه‌های تجاری، بنادر اسكله‌ها، دامداری‌ها، سردخانه‌ها، جاده‌های شیب‌دار، لوپ‌ها، میادین، پل‌ها، كف ترمینال‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس‌ و كامیون (گاراژ)‌ را می‌توان نام برد. از کاربردهای عمده دیگر آسفالت می‌توان به استفاده آن در صنعت آب به شرح ذیل اشاره نمود.

  • در ماسه آسفالت (درزهای پوشش و مصالح درزبندی در كانال)
  • در پوشش دهی  لاینینگ
  • در ساخت سدهایی با هسته آسفالتی
  • در پوشش داخلی لوله‌های تاسیسات و تصفیه خانه‌ها 

ولی این محصول به دلیل قابلیت‌های زیادش در صنایع مختلف نیز استفاده دارد. من الجمله برای کاهش سر و صدای ناشی از اصطکاک تردد وسائل نقلیه با سطح جاده ، عایق بندی و نفوذ ناپذیری سطوح در مقابل مواد مایع. 

طرح توجیهی توليد آسفالت گرم | مواد اولیه مورد استفاده  طرح تولید آسفالت 

نام محصول شرح درصد نیاز به مواد اولیه میزان استفاده برای تولید كل ظرفیت واحد
آسفالت شن و ماسه (مصالح سنگی درشت) 30 36000 تن
شن و ماسه (مصالح سنگی ریز) 30 36000 تن
شن و ماسه (مصالح سنگی فیلر) 34 40800 تن
قیر 6 7200 تن

قیر مورد استفاده تولید آسفالت 

در حال حاضر قیر 100/85 با نفوذپذیری بالا و 70/60 با نفوذپذیری كمتر تولید می‌شود. طبق این دسته‌بندی در مناطق سردسیر قیر 100/85 و مناطق گرمسیر قیر 70/60 به كار می‌رود. در مناطق گرم  جنوبی قیر 50/40 و یا 30/20 باید به كار گرفته شود. انعطاف‌ناپذیر بودن قیر موجب شده آسفالت‌ها در مقابل سرما و گرما مقاومت خود را از دست بدهند. در منطقه‌ای كویری شب‌های سرد، آسفالت را منقبض می‌كند و گرمای روز مواد را از هم جدا می‌سازد و در نتیجه آسفالت پر از ترک‌ها و چاله‌ می‌شود؛ لذا انعطاف‌پذیری قیر در بالا بردن استقامت آسفالت اهمیت دارد. قیر به لحاظ نوع مصرف به دو نوع قیرهای راه‌سازی یا قیر رقیق و قیرهای ساختمانی یا قیر سفت تقسیم‌بندی می‌شود. حدود ۹۰درصد از قیرهای تولیدی در راه‌سازی و ۱۰درصد آن برای مصارف عایق‌كاری به كار برده می‌­شود. قیر، سنگین‌­ترین برش نفت خام و یكی از پیچیده‌­ترین اجزای آن، به رنگ تیره، به اشكال جامد، نیمه جامد با منشاء طبیعی یا تولیدی می‌­باشد. عمده اجزای سازنده قیر از تركیبات هیدوركربونی با وزن مولكولی بالا تشكیل شده كه شامل مواد روغنی، رزین و آسفالتین‌­ها است. این ماده از نظر شیمیایی دارای تركیبی بسیار پیچیده و دارای خواص فیزیكی از جمله چسبندگی و عایق رطوبتی است.  

طرح توجیهی توليد آسفالت گرم | دانش فنی پروژه و روش تولید محصول

فرآیند تولید وفرآوری اسفالت

فراین تولید آسفالت در دو فاز شامل تولید مصالح سنگی (شن و ماسه دانه بندی شده) و تولید آسفالت انجام می‌پذیرد که توضیحات تفصیلی طرح توجیهی تولید شن و ماسه را می‌توانید مطالعه نماید. 

تولید وفرآوری شن وماسه 

سیستم طراحی شده مصالح سنگی مورد نیاز در فرآیند تولید آسفالت شامل مصالح سنگی درشت، مصالح سنگی ریز، مصالح سنگی فیلر (پرکننده) به طور کامل فرآوری و در محل دپو سایت تولید آسفالت آماده ورود به خط تولید آسفالت می‌گردد.

نمایی از ماشین آلات فرآیند تولید دانه بندی شن و ماسه :

طرح توجیهی توليد آسفالت گرم

تاسیسات كامل شن و ماسه عبارت از؛ فیدر، فک، كوبیت، سرند، ماسه شور، نوار نقاله، تابلو برق و…

 طرح توجیهی توليد آسفالت گرم | تولید آسفالت 

برای تولید آسفالت ابتدا مصالح سنگی لازم برای پختن آسفالت به صورت کنترل شده به داخل کوره خشک کن هدایت می‌شوند تا مصالح سنگی کاملاً خشک و در دمای 170درجه سانتی‌گراد گرم شود. خشک کن کارخانه آسفالت با دوران استوانه حول محورش مصالح سنگی موجود در آن را بالا برده و در میان شعله‌های آتش و جریان هوای داغ خشک و به طرف دهانه خروجی حرکت می‌دهد. سرندها دانه‌های ریز و درشت مصالح سنگی را از یکدیگر جدا کرده و آن‌ها را به طور جداگانه در سیلوهای مصالح سنگی گرم ذخیره می‌کند. در انتهای خروجی خشک کن وسیله مکنده‌ای است که گرد و غبار ناشی از حرکت مصالح را مکیده و به برج غبارگیر هدایت می‌کند. فیلر لازم برای تهیه بتن آسفالتی به میزان لازم و بدون گرم کردن توسط بالابرنده‌ها از مخزن فیلر مستقیماً به مخلوط کن هدایت می‌شود تا مورد استفاده قرار گیرد. عمل اختلاط مصالح سنگی، فیلر و قیر در مخلوط کن صورت می‌گیرد. این مواد با نسبت قیر مذاب به طور مداوم توسط تلمبه‌ای بادی قابل تنظیم وارد مخلوط کن می‌شود. درجه حرارت اختلاط بستگی به درجه نفوذ قیر مصرفی دارد و مقدار آن بین 115 و 170 درجه سانتی‌گراد متغیر است. برای ثبت نام در سامانه بهین یاب کلیک کنید.

 ماشین آلات وتجهیزات فرآیند تولید آسفالت

ماشین آلات و تجهیزات تولید آسفالت با ظرفیت 120 تن در ساعت بشرح ذیل است:

  • دستگاه سیلوی مصالح دانه‌بندی شده به ظرفیت هر یک 6 مترمکعب(فیدرها)
  • نوار نقاله تغذیه به طول 15متر و عرض 60 سانتی‌متر
  • درایر (خشک کن) دارای سه زون تغذیه، کنوکسیون، تشعشعی
  • سیستم جمع آوری غبار (مولتی سیکلون) دارای کانال‌های مکنده
  • فیلتر آبی گرد و خاک
  • الواترهای مصالح گرم و فیلر با بالابر قاشقکی زنجیری
  • سرند تخت ویبره با چهار نوع توری با بدنه پوشیده و کانال هدایت بای پس
  • سیستم توزین الکترونیکی مصالح، قیر و فیلر
  • سیلوی ذخیره فیلر قابل کنترل از داخل اتاق فرمان اتوماتیک
  • سیستم توزین فیلر با 3عدد لودسل سیلندری صنعتی و نشانگر دیجیتالی
  • سیستم توزین و تزریق قیر با دریچه تخلیه توسط جک‌های بادی
  • سیستم توزین مصالح الکترونیکی دارای نشانگر دیجیتالی با تنظیم وزن‌های مختلف
  • میکسر (مخلوط کن) دارای کنترل اتوماتیک
  • سیلوی ذخیره آسفالت
  • سیستم ذخیره قیر یا مازوت در تانکرهای ذخیره
  • اویل هیتر (روغن داغ کن) دارای الکتروپمپ،کلکتورهای رفت و برگشت، سپراتور و پایپینگ مجهز
  • کمپرسور هوا و سیستم پنوماتیک با کلیه متعلقات و نشانگر فشار هوا و فرمان‌گیری از اتاق
  • مشعل توربوجت دوگانه سوز دارای اینورتر (دور متغیر) با پتاسیومتر
  • اتاق کنترل با کلیه کابل‌ها و میز فرمان و تابلو
  • اسکلت فلزی مقاوم در برابر نیروهای جانبی باد و همچنین نیروهای فشاری

طرح توجیهی توليد آسفالت گرم | بررسی بازار و رقبا

تعداد کل پروانه بهره‌برداری تولید شن و ماسه صنعتی در کشور 1056واحد است که با ظرفیت اسمی سالیانه 176میلیون تن در حال فعالیت می‌باشند. تعداد جوازهای تاسیس صادره 1814 فقره در استان‌های کشور صادر شده است. از آن جا که پیش شرط راه‌اندازی این طرح دسترسی به معادن شن و ماسه است؛ لذا ضروری است امکانسنجی راه اندازی طرح آسفالت در مناطقی صورت پذیرد که ضمن داشتن تقاضای مازاد بر تولید منطقه‌ای امکان تامین مصالح معدنی نیز موجود باشد.

پروانه‌های بهره‌برداری تولید اسفالت کشور
تعداد سرمایه (م.ر) اشتغال ظرفیت واحد
1056 19509343 21435 176590749 تن
کل جواز تاسیس های صادره
1814
طرح‌های در حال احداث دارای پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد
تعداد سرمایه (م.ر) اشتغال ظرفیت واحد
145 5237576 3254 86265710 تن

طرح توجیهی توليد آسفالت گرم | سرمایه گذاری مورد نیاز

بر اساس طرح اجرایی انجام شده احداث واحد تولید آسفالت در سال جاری با ظرفیت اقتصادی حدود 120تن در ساعت دارای نرخ بازدهی داخلی بیشتر از 28درصد بوده و در کمتر از 4 سال بعد از به تولید رسیدن سرمایه اولیه خود را برداشت می‌کنید.

 جدول سرمایه گذاری و مالی  طرح

ردیف موضوع هزینه ها  (میلیون ریال )
1 سرمایه گذاری ثابت
2 نرخ بازده داخلی IRR 3/28
3 دوره برگشت سرمایه 5/3

 مزایای اجرای طرح

با توجه به مصارف متعدد آسفالت به عنوان کالایی ضروری در بخش‌های عمرانی و زیرساخت کشور و مزیت داشتن منابع مواد اولیه و تکنولوژی ساخت ماشین آلات در کشور به موازات تقاضای بالا در پروژه‌های زیرساخت و عمرانی، جذابیت قابل قبولی در این زمینه هم جهت مصرف داخل با تکیه تولید محصولات استاندارد را دارا می‌باشد. در ادامه برخی مزایای اجرای این طرح ارائه شده است.

  • سودآوری، بازده و دوره برگشت مناسب سرمایه­ گذاری
  • امکان دسترسی به سازندگان داخلی جهت تولید ماشین آلات با کیفیت مطلوب
  • امکان دسترسی به مواد اولیه پلیمری و معدنی

نتیجه مطالعات مالی و اقتصادی

تحقیقات بازار و ارایه معیارهای محاسبه هر یک از موارد برآورد سرمایه ثابت و در گردش و توضیح پیرامون هزینه‌های ثابت و متغیر طرح، پیش‌بینی و قیمت تمام‌شده و همچنین سود سالیانه طرح محاسبه گردیده است.

مهم‌ترین شاخص‌های مالی و اقتصادی طرح با محاسبات مالی که از نرم‌افزار Comfar III Expert استخراج شده وضعیت قابل قبولی را به لحاظ مالی برای تولید با کیفیت نشان می‌دهد. جهت اخذ مجوزهای تولید این محصول و تامین زیرساخت براساس پلان‌های مهندسی تولید استاندارد و صادرات محور می‌توانید در تمامی مراحل انجام کار از زمان بررسی ایده تا پیاده‌سازی و زمان بهره‌برداری از مشاوران و کارشناسان خبره و با تجربه کاردوک کمک بگیرید. 

برای مشاهده سایر طرح توجیهی صنعتی کلیک کنید.

خدمات قابل ارایه کاردوک به طرح‌ها و واحدهای تولید کننده

برای تهیه طرح توجیهی در زمینه های مختلف می توانید با کارشناسان تماس بگیرید. از جمله خدمات مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • ارائه خدمات در انتخاب ماشین آلات، تاسیسات عمومی و طراحی سایت پلان
  • تامین نیروی انسانی نصب و راه اندازی ماشین آلات و تاسیات عمومی طرح تولید
  • مشاوره فرمولاسیون مواد اولیه
  • مشاوره اصلاح تکنواوژی، نوسازی و بازسازی واحدهای قدیمی
  • مشاوره صادرات محصول با کیفیت به  کشورهای دیگر
  • تهیه طرح توجیهی و امکان سنجی طرح با استفاده از نرم افزار کامفار توسط متخصصین کارآمد مهندسی
  • ثبت نام در سامانه بهین یاب و سامانه مختلف

برای دریافت مشاوره از متخصصان مرکز مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک جهت نوشتن طرح توجیهی می توانید با شماره 02166418908 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره