طرح توجیهی

کسب و کارهای موفق

اگر به کسب و کارهای موفق نگاهی بیاندازید می‌بینید که انعطاف پذیری، برنامه‌ریزی و مهارت‌های خوب سازمانی، آن‌ها را در برابر چالش‌های تجاری مقاوم کرده است. بسیاری از افراد فکر می‌کنند با روشن کردن رایانه خود و آغاز یک تجارت به راحتی می‌توانند به درآمد برسند، اما غافل از اینکه کسب درآمد در یک تجارت دشوارتر از آن چیزی خواهد بود که تصور می‌کنند. می‌توانید با صرف وقت و برنامه‌ریزی در مورد تمام اقدامات لازم برای رسیدن به موفقیت، هم مسیر را برای خود هموارتر کنید و هم کسب و کار موفقی برای راه‌اندازی نمایید. با دریافت مشاوره کسب و کار می‌توانید موفقیت خود را تضمین کنید.

 

برای ثبت نام یا دریافت مشاوره در زمینه کسب و کارهای موفق می توانید با مشاوران مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 021664189098 تماس بگیرید.

 

کسب و کارهای موفق

کسب و کارهای موفق وقتی بتوانند با یک برنامه‌ریزی دقیق و قابل پیش بینی پیش بروند، در مسیر درست قرار می‌گیرند. آن‌هایی که توانستند تجارت خود را سربلند نگه دارند؛ در هر شرایطی از هدف خود دست نکشیدند و در جریان رقابت یک تنه خود را حفظ کردند. نتیجه آن تجارت‌هایی شد که همه ما به عنوان مشتری از آن سود می‌بریم، مثل دیجی کالا، اسنپ، میهن، بیژن و…. . در ادامه چند کسب و کار موفق و عوامل موفق شدن در تجارت را به شما توضیح می‌دهیم. شما با دریافت کمک و استفاده از ایده های افراد دیگر نیز می توانید یک کسب و کار موفق راه بیاندازید.  برای آشنایی با مشاغل پر درآمد برای زنان کلیک کنید.

 

کسب و کارهای موفق | چند نکته برای رشد یک تجارت موفق

سازماندهی شوید

برای موفقیت در تجارت، باید سازماندهی شوید. سازمان‌دهی به شما در انجام وظایف کمک می‌کند تا همیشه در بالا باقی بمانید. یک راه خوب برای انجام این کار، ایجاد لیست کارهای انجام شده در هر روز است. با تکمیل هر مورد، آن را از لیست خود حذف کنید. این لیست تضمین می‌کند که شما چیزی را فراموش نخواهید کرد و تمام وظایف ضروری برای بقا را انجام دادید.

کسب و کارهای موفق | رقابت خود را تجزیه و تحلیل کنید

رقابت بهترین نتایج را پرورش می‌دهد. برای موفقیت، نباید از تحصیل و یادگیری از رقبای خود هراس داشته باشید. از این گذشته، آنها ممکن است کاری را درست انجام دهند که شما بتوانید در کسب و کار خود پیاده کنید تا درآمد بیشتری کسب کنید.

خطرات و پاداش‌ها را بشناسید

مهم‌ترین راز موفقیت انجام ریسک محاسبه شده برای کمک به رشد مشاغل شماست. یک سوال خوب برای پرسیدن این است که “روند نزولی چیست؟” اگر می‌توانید به این سؤال پاسخ دهید، می‌دانید که بدترین سناریو چیست. این دانش به شما کمک می کند تا از انواع خطرات محاسبه شده را جلوگیری کنید، به این ترتیب پاداش فوق العاده‌ای به وجود آورند.

کسب و کارهای موفق | خلاق باشید

همیشه به دنبال راه‌هایی برای بهبود شغل خود و ایستادگی آن در مقابل رقابت‌ها باشید. از ایده‌ها و تکنیک‌های جدید برای بالا بردن سطح کیفیت کاری خود استفاده کنید. خلاقیت به شما کمک می‌کند در رقابت برای برنده شدن، همیشه برنده باقی بمانید، چون با خلاقیت همیشه حرف‌های تازه‌ای برای گفتن خواهید داشت. برای آشنایی با ویژگی‌های افراد خلاق کلیک کنید.

آماده فداکاری باشید

وقتی می‌خواهید در کسب و کار خود موفق شوید، باید فداکاری کنید. شرکت‌های بزرگی که در دنیا می‌بینید، حاصل فداکاری اعضا و صاحبان آن شرکت‌ها هستند. برای موفق شدن باید وقت کمتری را با خانواده و دوستان بگذرانید و بیشتر کار کنید تا بتوانید به نتایج بزرگ دست پیدا کنید.

تمرکز در اهداف کوتاه مدت

جمله‌ی قدیمی “روم در یک روز ساخته نشده بود” در اینجا صدق می‌کند. فقط به این دلیل که یک تجارت را افتتاح می‌کنید، به این معنی نیست که بلافاصله شروع به درآمدزایی خواهید کرد. زمان لازم است تا مردم بدانند شما چه کسی هستید، بنابراین در رسیدن به اهداف کوتاه مدت خود متمرکز شوید.

 

معرفی چند کسب و کار موفق ایرانی

دیجی کالا

یک فروشگاه اینترنتی موفق در ایران که در صدر فروشگاه‌های اینترنتی قرار دارد، دیجی کالا است. این فروشگاه موفق با همکاری دو برادر ایرانی به نام‌های سعید و حمید محمدی در سال 1383 شکل گرفت و تا به امروز هم پر قدرت به فعالیت خود ادامه می‌دهد. شاید در سال‌های دهه 80 مردم زیاد تمایلی به خرید اینترنتی نداشتند و بسیاری از افراد هم اطلاعات زیادی در این زمینه نداشتند، اما آن‌ها بدون اینکه شک به دل راه بدهند، محکم سر جای خود ایستادند و حالا به برترین فروشگاه اینترنتی کشور تبدیل شدند. همکاری، صرف وقت، تمرکز در اهداف کوتاه مدت و شناخت رقبا به آن‌ها کمک کرد تا در کار خود موفق باشند.

اسنپ

اسنپ از جمله شرکت‌های حمل و نقل است که توانسته با شناخت نیاز ایرانیان، کار خود را شروع کند. این شرکت با استخدام افراد زیادی به عنوان راننده توانست در تمام شهرهای ایران فعالیت کند. راحتی استفاده، هزینه پایین و همیشه در اختیار بودن از جمله کاربردهای این برنامه به شمار می‌رود و توانسته نظر بیشتر مردم را به خود جلب کند.

تخفیفان

تخفیفان اولین، معتبرترین و محبوب‌ترین بستر تخفیف و خرید گروهی است که هدف آن تبدیل شدن به بزرگ‌ترین بستر تخفیف، تجارت و تبلیغات اینترنتی در ایران است. شما با تخفیفان هیچ تخفیفی را از دست نخواهید داد و می‌توانید هزینه‌های زندگی خود را کاهش دهید و از بهترین خدمات با ارزان‌ترین قیمت‌ها استفاده کنید. تخفیفان در روز ده‌ها تخفیف ویژه و جذاب برایتان دارد و شما می‌توانید از تخفیف های چهل تا صد درصدی استفاده کنید. تخفیفان علاوه بر تهران در شهرهای مشهد، تبریز، اصفهان، کرج، شیراز و استان مازندران نیز فعالیت دارد و شما می‌توانید محصولات مورد نظر خود را با تخفیف‌های بالایی خرید کنید. این شرکت با تمرکز روی هدف خود یعنی تخفیف توانسته نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

این‌ موارد تنها چند نمونه از موفق‌ترین کسب و کارهایی است که در ایران در حال فعالیت هستند. راز موفقیت کسب و کارها در شناخت توانایی، بررسی نیازهای یک کشور، همکاری و تلاش بی‌وقفه است. در صورتی که شما هم بخواهید یک کسب و کار را راه‌اندازی کنید باید هدف مشخصی را برای خود تعریف کنید و در همان راستا نیز قدم‌های بزرگی را بردارید.

برای ثبت نام یا دریافت مشاوره در زمینه کسب و کارهای موفق می توانید با مشاوران مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

 

سؤالات متداول در مورد کسب و کارهای موفق

چگونه در کسب و کار خود هزینه‌ها را کنترل کنیم؟

با کنترل هزینه‌های اضافی می‌توانید این کار را انجام دهید. بهترین کار این است که یک دفتر حساب داشته باشید و هزینه‌های ضروری و غیرضروری را شناسایی کنید تا بتوانید هزینه‌های اضافی خود را کنترل کنید.

آیا زنان هم می توانند وارد تجارت شوند؟

علارغم باورهایی که در مورد ناتوانی زنان وجود دارد، بسیاری از کسب و کارهای موفق حاصل زحمات بانوان بوده و با الگو قرار دادن آن ها می توانید شما هم در این زمینه به موفقیت برسید.

آیا داشتن یک مشاوره می‌تواند باعث موفقیت در کسب و کار شود؟

ممکن است فکر کنید که صاحبان مشاغل موفق هیچ ارتباطی با مشاوره ندارند. با این حال، شما اشتباه می‌کنید. بسیاری از صاحبان مشاغل موفق مایلند تجربه خود را با مشاوران حرفه‌ای به اشتراک بگذارند. مشاوران می‌فهمند که شما در کدام مرحله از پیشرفت و یا مشکلات قرار دارید و می‌توانند شما را به خوبی راهنمایی کنند. با دریافت مشاوره از کارشناسان کاردوک در کار خود تغییرات اساسی ایجاد کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره