طرح توجیهیطرح توجیهی صنعتی

خط تولید آب آشامیدنی و معدنی

جهت راه اندازی خط تولید آب آشامیدنی و آب معدنی نیاز به خرید  دستگاه های مناسب و چیدمانی خاص دارید. برای عرضه آب آشامیدنی تصفیه و بسته بندی شده در ظروف یکبار به عنوان یک کالای اقتصادی ملزم به رعایت استاندارد ملی ايران نیز هستید. در صورت نزديكی محل استقرار بنگاه واحد تولیدی و نزدیکی به منبع اولیه تامین آب با ظرفیت اقتصادی و به لحاظ افزایش تقاضا و سرانه مصرف روزانه برای خرید و مصرف در تمامی مناطق کشور و کشورهای همسایه می‌تواند مورد توجه قرار گیرد. در صورتی که شرایط لازم جهت احداث تولید آب آشامیدنی را دارید، می‌توانید جهت راه اندازی آن به کارشناسان خبره کاردوک اعتماد نمایید. جهت سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره از متخصصان مرکز مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک جهت نوشتن طرح توجیهی می توانید با شماره 02166418908 تماس بگیرید

فرآیند تصفیه و بسته بندی در خط تولید آب آشامیدنی

تکنولوژی و روش های تولید آب معدنی را می‌توان به بخش های آماده سازی و تصفیه آب، پرکن و بسته بندی در ظروف با شکل‌های متفاوت در نظر گرفت. در خط تولید ابتدا بطری‌ها به خط تولید بارگیری می‌شود و توسط ردیف کن به صورت خطی به سمت بخش شستشو داخلی با آب گرم رفته و پس از پاکیزگی داخلی ظرف با استفاده از نازل‌های سیستم پر می‌شود، بطری‌های پر شده به صورت اتوماتیک دربندی می‌شود و پس از تمیزی و خشک کردن جداره خارجی و برچسب زنی و چاپ مشخصات تولید بر روی بطری محصول بسته بندی، شرینگ و پالت بندی می‌گردد.

فرآیند تصفیه و بسته بندی در خط تولید آب آشامیدنی

ماشین آلات و تجهیزات خط تولید آب آشامیدنی

پمپ آب، مخازن ضدعفونی کننده، مخزن هواگیری، فیلتر شنی، مخزن تصفیه آب، صافی های کربن اکتیو (بوگیری)، میکروفیلتر، فیلتراسمز معکوس تک مرحله‌ای با پمپ، فیلتر سیلیکایی، سیستم تبادل یونی، استریلیزازور اشعه مادون بنفش یا ازون، تانک ذخیره آب تصفیه شده، دستگاه‌های بارگیری و ردیف کن بطری و خطی ساز سر بطری، دستگاه بارگیری، شستشو، پرکن و سر زن اتوماتیک بطری، سیستم شستشوی، پرکن و کله زن یا شیر زن گالن، دستگاه های برچسب زن، جت پرینت، شرینگ پک، کنترل کیفیت نوری، کانوایرها، لوله کشی  تاسیساتی مجموعه (پایپینگ) انتقال آب و خنک کن قالب‌ها، خشک کن هوا فشرده، لوازم آزمایشگاه، قطعات الکتریکی، شبکه توزیع و تابلوهای برق، الکتروفرمینگ تولید لیوانی آب بسته بندی شده.

ماشین آلات و تجهیزات خط تولید آب آشامیدنی

آیا برای راه اندازی واحد تولید آب معدنی نیاز به جواز تاسیس است؟

بله برای تاسیس و راه اندازی تولید آب معدنی و آشامیدنی باید از مراجع مربوطه جهت دریافت جواز و پروانه بهره برداری اقدام نمایید. برای انجام این کار باید از طریق سامانه بهین یاب ثبت درخواست بزنید. برای پر کردن بخش های مختلف این فرم ها شما نیاز به طرح توجیهی واحد در حال احداث تان دارید. نوشتن طرح نیاز به دانش و تجربه داشته که می توانید این کار را به کارشناسان با تجربه کاردوک بسپارید. جهت آشنایی بیشتر با نمونه طرح توجیهی تولید آب معدنی کلیک کنید.

برای آشنایی بیشتر با سایر طرح توجیهی صنعتی کلیک کنید.

خدمات قابل ارایه کاردوک به طرح‌ها و واحدهای تولید کننده

برای تهیه طرح تولید قوطی های فلزی و سایر طرح توجیهی ها در زمینه های مختلف می توانید با کارشناسان تماس بگیرید. از جمله خدمات مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • تهیه طرح توجیهی و امکان سنجی طرح با استفاده از نرم افزار کامفار توسط متخصصین کارآمد مهندسی
  • ثبت نام در سامانه بهین یاب و سامانه مختلف
  • ارائه خدمات در انتخاب ماشین آلات، تاسیسات عمومی و طراحی سایت پلان
  • تامین نیروی انسانی نصب و راه اندازی ماشین آلات و تاسیات عمومی طرح تولید
  • مشاوره فرمولاسیون مواد اولیه
  • مشاوره اصلاح تکنواوژی، نوسازی و بازسازی واحدهای قدیمی
  • مشاوره صادرات محصول با کیفیت به  کشورهای دیگر

برای دریافت مشاوره از متخصصان مرکز مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک جهت نوشتن طرح توجیهی می توانید با شماره 02166418908 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره