طرح توجیهیطرح توجیهی صنعتی

طرح توجیهی مجتمع گردشگری | طرح مجتمع گردشگری

قبل از همه گیری کرونا مسافرت و جهانگردی از هر 4 شغل جدید ایجاد شده در سراسر جهان یک شغل را به خود اختصاص می‌داد. در مجموع 6/10درصد از مشاغل بین المللی برابر 334 میلیون نفر در جهان درحوزه‌های مرتبط با  گردشگری فعالیت می‌نمایند و 1/4درصد از تولید ناخالص داخلی جهان  معادل 9.2تریلیون دلار از محل فعالیت‌های مرتبط با گردشگری حاصل شده است. جهانگردی به توسعه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی-اجتماعی یاری می‌رساند و موجب اشتغال زایی، درآمد و کارآفرینی می‌شود و قادر است دوستی و صلح را بین کشورها تقویت و موجب ارتقاء سطح دانش و آگاهی انسان‌ها شود. در ادامه خلاصه طرح توجیهی احداث مجتمع گردشگری را آورده‌ایم، شما می‌توانید برای سفارش و نوشتن طرح توجیهی واحد خودتان کلیک کنید.  

 برای دریافت مشاوره کسب و کار در ایران و دیگر کشورها می‌توانید با کارشناسان مرکز کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

طرح توجیهی مجتمع گردشگری

طرح توجیهی مجتمع گردشگری | تعریف  گردشگری و جهانگردی

گردشگری به معنای سفر و بازدید به منظور انجام شغل حرفه‌ای و یا برای تعطیلات و تفریح است که گاهی هدف انجام آن بیش از یک موضوع را دربر می‌گیرد و مجموعه‌ای از فعالیت‌های مورد نیاز افرادی که به مکان‌های خارج از محل زندگی با هدف‌هایی همانند شرکت در کنفرانس‌های تجاری و رویدادهای فروش، جشنواره‌های موسیقی، سیمنارهای حرفه‌ای و جلسات آکادمیک یا تعطیلات و تفریح سفر می‌کنند و در آنجا اقامت می‌کنند را در برمی‌گیرد.

مناطق گردشگری با اطلاع رسانی، مخاطبان را در سطح ملی و بین المللی جذب می‌کنند. وقوع برخی رویدادها به گسترش گردشگر به عنوان یک صنعت کمک می‌کند. یه دلیل تاثیر و ارزش گردشگری و جهانگردی برای اقتصاد ملی و منطقه‌ای کشورها، توجه به آن از اهمیت حیاتی برخوردار است. این صنعت ضمن درآمدزایی و ایجاد اشتغال به حفظ، نگهداری و توسعه ساختارهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جوامع کمک می‌کند و سرمایه‌های ملی را بهبود می‌بخشد.

طرح توجیهی مجتمع گردشگری | تعریف  گردشگری و جهانگردی

طرح توجیهی مجتمع گردشگری | موضوع فعالیت طرح

منطقه مورد بررسی موضوع طرح دارای مزیت‌های طبیعی و ترانزیت داخل و خارج کشور است و هرساله چندین هزار بازدیدکننده دارد. گردشگری در این منطقه به طور مستقیم اشتغال منطقه را تحت تاثیر قرارداده و توانسته به اقتصاد محلی کمک نماید.

پروژه احداث مجتمع گردشگری با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با همکاری بخش‌های عمومی و دولتی با ایجاد زیرساخت و الزامات به تقویت اقتصاد محلی کمک شایانی می‌نماید. این پروژه توجه خاصی بر حلقه‌های مفقود صنعت گردشگری منطقه را دارد.

الزماتی همانند ارتقا فناوری اطلاعات، بازاریابی، حفظ میراث طبیعی و فرهنگی، رعایت ضوایط و مقررات قانونی، لجستیک و حمل ونقل را در برنامه ریزی احداث زیرساخت‌های مورد نیاز همانند اقامتگاه، رستوران، مشاوره و ارایه خدمات گردشگری سلامت نمايشگاه و فروشگاه صنايع دستی ملحوظ نموده است. در بررسی احداث طرح به استفاده فرصت‌های پیش رو به موازات توجه به تهدیدات در برنامه ریزی مبتنی بر جلب مشارک ذی‌نفعان اهمیت داده شده است. بررسی و به کارگیری نقاط قوت در تهیه پلان‌ها، داده‌ها و تکنیک‌های احداث و بهره‌برداری طرح به عنوان هاب گردشگری منطقه مورد توجه بوده است.

طرح توجیهی مجتمع گردشگری | معرفی خدمات

در این طرح با توجه به موقعیت اقلیمی، شبکه‌های ارتباطی و مکان سنجی با هماهنگی دستگاه‌های اجرای مرتبط همانند جهاد کشاورزی، اداره کل ميراث‌فرهنگی، صنايع‌دستی و گردشگری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی؛ مجتمع‌ها اردوگاهی و محوطه‌های گردشگری جهت راه‌اندازی تاسیسات خدمات اقامتی هتل و متل- تاسیسات پذیرایی، نمایشگاه، فروشگاه و بازاچه صنايع دستی و سوغات، دفتر خدمات مسافرتی جهانگردی، مرکز گردشگری سلامت، مجموعه خدمات فنی و دفتر اطلاع رسانی و مرکز خدمات مشاوره‌ای  در توجيه اقتصادی – فنی و مالی واحد پروژه ایجاد مجتمع گردشگری ملحوظ شده است.   

طرح توجیهی مجتمع گردشگری | معرفی خدمات

کد فعاليـت‌هـای گردشگری در طبقه بندی  استاندار  (SICTA)

طبقه‌بندی استاندارد بین‌المللی SICTA برای فعاليت‌های گردشگری براسـاس فعاليت اقتصـادی است، هدف از طبقه بندی استاندارد بين المللی فعاليت‌های گردشگری به عنوان بخشی از زيرساخت آماری حوزه گردشگری است كه به منظور ساماندهی داده‌های مرتبط و قابلیت ارائه اطلاعات آمار گردشـگری ایجاد شده است.

سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به عنوان دستگاه متولی صدور مجوز از اين سیستم طبقه‌بندی برای کدیشن فعاليت‌های مرتبط با حوزه گردشگری استفاده می‌نمايد. طبقه‌بندی استاندارد بين المللی فعاليت‌های گردشگری از 10 قسمت، 20 بخش، 45 گروه، 86 طبقه اصلی و 121 طبقه فرعی تشكيل شده است. طبقه‌بندی فعاليت‌های گردشگری ايران در 10 قسمت، 20 بخش، 45 گروه، 86 طبقه اصلی و 144 طبقه فرعی تدوين شده است.

تفاوت ميان طبقه بندی بين المللی با طبقه بندی ايران عمدتا مربوط به كدهای چهار رقمی تفكیک نشده به طبقات فرعی در نسخه بين المللی می‌باشد كه در طبقه بندی ايران با اضافه نمودن صفر به طبقات مذكور، آخرين سطح طبقه بندی در پنج رقم تنظيم شده است. براساس طبقه بندی بين المللی ارتباط فعاليت‌های کسب و کار با گردشگری با حروف P و T نمايش داده شده است، در طبقه بندی ايران نيز از حروف “و” به معنی “ويژه گردشگری” و “م” به معنی “مرتبط با گردشگری” مشخص شده‌اند؛ براین اساس تعداد از کد فعالیت‌های طرح به شرح جدول زیر ارایه شده است. 

کد (SICTA)

ارتباط

فعالیت

45001

و

تسهيلات تجاري- هتل‌ها، خرده‌فروشي‌ها و غيره

45009

و

ساخت بناي مراكز اداري گردشگري

52396

و

فروشگاه‌هاي خرده‌فروشي هديه و سوغات

55101

و

هتل‌ها و متل‌هاي داراي رستوران

55105

و

اقامتگاه‌هاي مراکز گردشگري سلامت

55202

م

رستوران‌ها با خدمات کامل

63041

و

دفاتر اطلاع رساني گردشگري ,فعاليت‌هاي نمايشگاهي داخلي و خارجي

74141

و

خدمات مشاور مديريت و کسب  و کار گردشگري

کد فعاليـت‌هـای گردشگری در طبقه بندی  استاندار  (SICTA)

طرح توجیهی مجتمع گردشگری | طبقه بندی های گردشگری

گردشگری و جهانگردی بر اساس اهداف و شاخص جغرافیای به شیوه‌ها مختلفی به شرح زیر دسته بندی شده‌اند. 

 گردشگری برون مرزی

گردشگرانی که از کشور مبدا خود به کشور دیگر و به یک منطقه خارجی سفر می‌کنند، وقتی مردم از یک کشور خارجی بازدید می‌کنند به عنوان جهانگردی بین‌المللی تلقی می‌شوند. برای سفر به کشور خارجی نیاز به گذرنامه معتبر، ویزا، مدارک بهداشتی و ارز است. 

گردشگری داخلی

گردشگری مردم در داخل مرزهای کشور خود به عنوان گردشگری داخلی شناخته می‌شود. سفر در همان کشور آسان‌تر است، زیرا به اسناد رسمی سفر و تشریفات خسته کننده مانند کنترل‌های اجباری بهداشتی و ارز ویزا و پاسپورت نیاز نیست. در جهانگردی داخلی، یک مسافر معمولاً با مشکلات زبان یا مبادله ارز روبرو نبوده و هنگامی که افراد در خارج به داخل کشور مادری خود نیز برمی‌گیردند در این زمره قرار می‌گیرند.

اشکال گردشگری

گردشگری براساس هدف از سفر اشکال مختلفی دارد. این دسته‌بندی بیشتر با توجه به ماهیت آن اشکال مختلفی به شرح ذیل را در برمی‌گیرد؛ گردشگری مراسم و سمینارها، تورهای و جهانگردی ورزشی، جهانگردی ساحلی، گردشگری فرهنگی، اکوتوریسم، ژئوتوریسم، جهانگردی صنعتی، جهانگردی پزشکی، جهانگردی مذهبی، گردشگری روستایی، گردشگری فضایی، جهانگردی مجازی، جهانگردی جنگی، جهانگردی طبیعت و حیات وحش.

گردشگری تفریحی

گردشگری تفریحی یا اوقات فراغت، فرد را از هیاهوی زندگی روزمره دور می‌کند. در این حالت افراد اوقات فراغت خود را در تپه‌ها، سواحل دریایی و زیست بوم یک منطقه به گونه‌ای سپری می‌کنند که به ویژگی‌های محیطی، فرهنگی، طبیعی، اجتماعی منطقه آسیبی جدی وارد نشود. دسترسی به مناطق بکر در جهان برای طبیعت گردی با پیشرفت تکنولوژی و وسایل حمل و نقل بسیار آسانتر شده است.

گردشگری فرهنگی

گردشگری فرهنگی کنجکاوی فرهنگی و فکری را برآورده می‌کند و شامل بازدید از بناهای باستانی، مکان‌هایی با اهمیت تاریخی یا مذهبی و مردم و جامعه شناسی است.

گردشگری ورزش و ماجراجویی

مسافرت‌هایی که افراد با هدف شرکت در مسابقات ورزشی و یا در ورزش‌های انفرادی همانند بازی گلف، اسکی و پیاده روی و کوهنوردی انجام می‌دهند در این گروه قرار دارند.

گردشگری سلامت

در این گروه افراد برای حفظ سلامت، معالجه و کنترل‌های پزشکی به مکان‌هایی مراجعه می‌کنند که امکان درمانی در آنجا  وجود دارد، به عنوان مثال چشمه‌های آب گرم، یوگای آسیا و غیره.

زیر شاخه‌های گردشگری سلامت

گردشگری سلامت در صورت تامین زیرساخت‌های مادی انسانی و معنوی آن می‌تواند بیماران حوزه‌های دندان پزشکی، ناباوری، جراحی‌های زییایی‌، جراحی قلب، درمان سرطان، آب درمانی و افراد دارای تمایل به حفظ سلامتی در مناطق زیبا دارای آرامش و آسایش را از کشورهای همسایه جذب نماید.

گردشگری پزشکی

گردشگری پزشکی به منظور تشخیص و درمان بیماری و بعضا انجام عمل جراحی و یا انجام آزمابشات چکاپ سلامتی در مراکز درمانی، کلینیک‌ها و بیمارستان‌های کشوری دیگر با امکانات پزشکی پیشرفته و هزینه‌های درمانی مناسب انجام می‌گیرد. وجود متخصصین حوزه پزشکی ماهر و با تجربه پزشکی، بموازات وجود زیرساخت‌های درمانی استاندارد مجهز به تجهیزات مدرن پزشکی بعنوان جاذیه‌های گردشگری سلامت محسوب می‌شوند که می‌تواند زمینه تقویت و فعال سازی سایر خدمات اقامتی و گردشگری را نیز فعال نماید.

گردشگری طبیعت درمانی 

سفر به مناطق و مراکز دارای منابع و خدمات طبیعی درمانی تحت نظارت شامل چشمه‌های آب گرم، دریاچه نمک، آفتاب درخشان، لجن طبی، حمام گیاهی و  ماساژ تخصصی در کنار طبیعتی زیبا، پاک و آرام می‌تواند منزلگاه موقت گردشگران متقاضی بهبود بیماران پوستی، تنفسی و عضلانی باشد که تمایل به سپری نمودن دوران درمان و یا نقاهت بعد از عمل‌های جراحی می‌باشند.

گردشگری تندرستی

گردشگرانی که طالب آرامش هستند، برای حفظ تندرستی و رهایی از محیط‌های آلوده و  تجدید روحیه و قوا و دوری از تنش‌های زندگی روزمره شهری  بدون مداخلات و نظارت پزشکی راهی سفر می‌شوند. معمولا این افراد بیماری ندارند و در پی آرامش در طبیعت و دوری از مشغله، تنش‌ها و آلودگی‌های شهری هستند.

جهانگردی شغلی و حرفه

این امر در حال تبدیل شدن به یک مولفه فزاینده مهم در گردشگری است. مردم برای شرکت در کنوانسیون‌های مربوط به تجارت و علم، حرفه یا علاقه خود در داخل یک کشور یا به خارج از کشور سفر می‌کنند.

گردشگری تشویقی 

سفرهای تعطیلات به عنوان مشوق شرکت‌های بزرگ به فروشندگان و فروشندگانی که به اهداف بالایی در فروش دست می‌یابند، ارائه می‌شود. این یک پدیده جدید و در حال گسترش در گردشگری است، اینها به جایگزین مشوق‌های نقدی یا هدایا است، امروزه گردشگری تشویقی یک تجارت 3میلیارد دلاری فقط در ایالات متحده آمریکا است.

گردشگری تشویقی  

نمايشگاه صنايع دستی

نمايشگاه‌ها به عنوان ابزاری کارآمد تجاری. محلی مقرون به صرفه را برای رودررویی مستقیم تولید کنندگان کالا و خدمات صنایع دستی و  مشتريان فراهم می‌کنند و محلی برای نمايش زنده محصولات و ارایه خدمات می‌باشد. صنايع دستی اصيل ايران با توجه به ریشه در سنن، هنر و  فرهنگ مردم صنعتی ارز آور از منظر جهانگردی محسوب می‌شود.

توسعه توریسم با صنايع دستی ارزش فرهنگی و اقتصادی داده است. صنایع  دستی همانند فرش دستبافت، البسه محلی، سراميک سازی ( شيشه گری ـ سفال سازی ـ کاشي سازی ـ چيني سازی)، معماری، گچ بری، تزئين، مصنوعات چوبی و منبت کاری، مجسمه سازی، مصنوعات سنگی، مصنوعات فلزی، زیورآلات، مصنوعات چرمی، منسوجات گار دست، نقاشی، پارچه، توليد کاغذ، گليم و جاجيم می‌تواند با عرضه در نمایشگاه محل تلاقی و داد و ستد بازدیدکنندگان و عرضه‌کنندگان کالاها و خدمات باشد.

در یک نمایشگاه عرضه‌کنندگان محصولات تولیدی دارای نوآوری‌ها، خلاقیت‌ها، ابتکارات و قیمت مناسب می‌تواند بازدیدکنندگان را بر اساس ذوق و سلیقه، تمایلات و امکانات خود متمایل به خرید و سفارش نماید. مجموعه حاضر همزمان با راه اندازی نمایشگاه فیزیکی راه اندازی وب سایت و نمایشگاه فضای مجازی بمنظور اطلاع رسانی و بیان مزیت‌های مجموعه گردشگری برنامه ریزی شده است.

 عکس5

طرح توجیهی مجتمع گردشگری | نقش فناوری  اطلاعات در گردشگری

گردشگران نیازمند دستیابی آسان و سریع  اطلاعات سازمان یافته جهت تصمیم‌گیری سفرشان هستند. وجود اطلاعات پراکنده و ناقص، سیستم جذب گردشگران را مختل می‌نماید. تامین شرایط سهل دستیابی به اطلاعاتی هدف‌دار و جهت یافته برای یک هدف یا مقصد گردشگری کمک شایانی را در تصمیم‌گیری مسافرین برای انتخاب مقصد سفر دارد.

طرح توجیهی مجتمع گردشگری | دفتر خدماتی و  آژانس های مسافرتی

این دفاتر مکان و موقعیتی برای حضور فیزیکی و مجازی را برای مشتریان سفر  فراهم می‌آورند تا وظایف رساندن آگاهی به مشتریان در فراهم بودن برنامه تور، رزرو، صندلی هواپیما یا تخت هتل و دیگر نیازمندی‌های مسافرتی مشتریان به موازات مشاور و راهنمایی برای گذراندن بهتر سفر فراهم نمایند.

آژانس می‌توانند بخش‌های گوناگون فعالیت‌های صنعت گردشگری را به مشتریان ارائه کنندو  نقش واسطه‌ای مابین مشتریان و عرضه‌کنندگان محصولات سفر همانند هتل‌ها، خطوط هوایی، زمینی، ریلی و جاده‌ای با استفاده از سیستم  رزرو آنلاین تحت شبکه را فراهم نماید. مسافران با تعداد زیادی گزینه در انتخاب مقاصد دارای جاذبه گردشگری روبرو هستند. لذا حضور مثبت و رقابتی در آژانس‌ها در موتورهای جستجوی اینترنت و استفاده از سرویس مجازی دنیای وب امکان تامین و ارایه اطلاعات موردنظر گردشگران را می‌تواند فراهم نمایند.

طرح توجیهی مجتمع گردشگری |  مشاوره سرمایه گذاری وتجاری

مجتمع‌های گردشگری می‌توانند برای کمک به بنگاه‌های اقتصادی در جهت ورود به بازارهای جهانی و افزایش صادرات کالا و خدمات نقش ارزنده را با ایجاد دفاتر مشاوره سرمایه‌گذاری و تجاری علل الخصوص در استان‌های مرزی ایفا نمایند و امکانی را فراهم  آورند تا براساس رویارویی مزیت‌های کشورهای مقصد و مبدا امکان سرمایه‌گذاری و تجارت در حوزه‌های مختلف اقتصادی تسهیل و تقویت گردد.

فراهم آوردن کارشناس خبره در این مرکز مشاوره امکان رایزنی و تقویت ارتباطات  تجاری و سرمایه‌گذاری را به خصوص در مجتمع‌هایی که مزیت نزدیکی به مرزهای صادراتی را داشته باشند، تقویت می‌نماید. بنگاه‌های اقتصادی نیز بسته به شرایط و نیاز می‌توانند مدیریت تمام و یا بخشی از فعالیت‌های صادراتی بنگاه‌های اقتصادی به شرکت مشاوره مدیریت صادرات واگذار نمایند که همانند یک دپارتمان بازاریابی و فروش صادراتی عمل می‌کند.

بررسی خدمات  جايگزين

صنعت توریسم جایگزین ندارد ولی شیوه‌های ارائه خدمات در صنعت گردشگری  به شدت با رشد تکنولوژی‌های نوین زیرساخت و اطلاعات و ارتباط  متحول می‌گردد و مزیتی که مناطق و کشورهای مختلف می‌تواند  از آن برای توسعه اقتصادی ملی و منطقه‌ای بهره برداری نمایند.

طرح توجیهی مجتمع گردشگری | مشخصات خدمات گردشگری

مراکز اقامتی (هتل)

هتل یک مجتمع اقامتی و ارایه خدماتی به مسافران است که با هدف کسب درآمد و سود تکوین یافته است. اقتصاد آن به کل اقتصاد در شبکه توریسم بشدت گره خورده است. مجهزترین هتل ها قاعدتا در مراکز شهرهای بزرگ ساخته می‌شوند، تعدادی از هتل‌ها هزمان با سرویس‌های پذیرایی و اقامت تسهیلات برگزاری کنفرانس و سمینار نیز در آن‌ها پیش‌بینی شده است. هتل‌ها در پنج سطح یک، دو، سه، چهار و پنج ستاره درجه‌بندی می‌شوند.

مجتمع های توریستی بین راهی

برای مسافران عبوری در مسیر مسافرت اقامتگاه‌های بین راهی ایجاد می‌شود که ساده‌ترین تسهیلات بین راهی برای پذیرایی و تامین اقامتگاه محل خواب و  استفاده از پارکینگ خودروها را در اختیار مسافرین قرار می‌دهند.

رستوران

محلی است که در آن برای مشتریان خوراک و نوشیدنی تهیه و در همان‌جا صرف می‌شود. در رستوران مطلوبیت و کیفیت خوراک ارائه شده نوع و شکل چیدمان مناسب، پاکیزگی و نظافت فضای سالن وسرویس‌ها می‌تواند در شهرت آن نقش به سزایی را ایفا نماید. در مجتمع‌های بزرگ غذاخوری‌ها، بخشی از بنگاه  گردشگری می‌باشد.

رستوران‌ها غالبا غیر از سالن اصلی رستوران. آشپزخانه، سرویس بهداشتی، بخش اداری، گریل روم طبخ غذا، فود کورت، سرویس غذاهای خاص یا دسرهای مختلف، تریا برای ارایه بستنی، نوشابه، چای، قهوه، کیک و غذاهای ساده مانند همبرگر و ساندویچ و بوفه برای چیدن انواع غذاهای مختلف و متنوع همراه با دسر آماده روی میز بدون محدودیت برای استفاده چند باره را دارا هستند.  

رستوران 

طرح توجیهی مجتمع گردشگری | اهمیت استراتژیک  صنعت گردشگری

وجود مزیت‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی همگام با رشد جمعیت جوان کشور نیازمند اتخاذ راهکارهای جدید اشتغال سازی و افزایش درآمد ملی است. تامین بسترهای ضروری و استفاده از پتانسیل‌ها و توانمندی‌های گوناگون گردشگری می‌تواند یکی از راهیردهای اصلی در مناطق جغرافیایی مستعد کشور باشد. بنابراین صنعت گردشگری یکی از روش‌های مولد فرصت‌های شغلی و در نتیجه، توسعه مناطق است که زمینه اشتغال افرادی با مهارت‌های گوناگون را فراهم می‌سازد و هم در بخش روستایی و هم درمکان‌های شهری مستعد و در فصول مختلف می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

توسعه گردشگری اثر متقابلی را برتوسعه سایر بخش‌های اقتصادی مرتبط همانند کارهای ساختمانی، تعمیرات، حمل ونقل و کرایه خودرو، صنایع ساختمانی و غذایی و علل الخصوص صنایع دستی و مراقبت‌های پزشکی دارد و می‌تواند با افزایش درآمدهای مالیاتی دولت، در توسعه سایر بخش‌ها نیز تاثیر بگذارد.

مجموعه فعالیت‌هایی که به صورت مستقیم با این صنعت در تماس هستند عبارتند از هتل‌ها، کارکنان خدمات غذایی، سرویس‌های هواپیمایی و جاده‌ای، ریلی و کشتیرانی، آژانس‌ها و دفاتر مسافربری، کارکنان مراکز تفریحی، رستوران‌ها، صنعت حمل و نقل شهری و فروشگاه‌های مواد غذایی و مراکز جهانگردی سلامت. برای آشنایی با سایر طرح توجیهی خدماتی نوشته شده توسط تیم کاردوک کلیک کنید.

طرح توجیهی مجتمع گردشگری | ظرفیت خدمات طرح مجتمع اقامتی

ظرفیت اسمی سالیانه مرکز اقامتی رستوران خدمات گردشگری سلامت و خدمات پشتیبانی گردشگری جهت اقامت 15600نفر خواهد بود.

طرح توجیهی مجتمع گردشگری / چکیده مطالعات  اقتصادی- مالی

مساحت کل  زمین :                                  4500   متر مربع 

فضای اختصاصی  مراکز مختلف:                  3200   متر مربع است

زیر بنا:                                                   2400  متر مربع

سرمایه‌گذاری:                                         112,542  میلیون ریال

نرخ بازده داخلی                                        28.4 در صد

دور برگشت سرمایه :                                  3.1سال

خدمات قابل ارایه  کاردوک به  طرح‌ها و واحدهای

  • تهیه طرح توجیهی و امکان سنجی طرح  توسط متخصصین کارآمد مهندسی
  • ارائه خدمات در انتخاب تاسیسات عمومی و طراحی سایت پلان
  • ارائه خدمات  مدیریت پیمان راه اندازی طرح  
  • مشاوره بازاریابی و  و ارایه   خدمات
  • مشاوره نوسازی و بازسازی واحدهای قدیمی
  • مشاوره ارتقا بهروری بنگاه

 

برای دریافت مشاوره کسب و کار در ایران و دیگر کشورها می‌توانید با کارشناسان مرکز کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره