طرح توجیهیطرح توجیهی صنعتی

انواع کفپوش | معرفی انواع کفپوش های مورد استفاده در ساختمان

با توجه به اهمیت زیبایی و طراحی در معماری داخلی ساختمان‌ها نیاز به تولید انواع کفپوش ها در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف وجود دارد. کفپوش‌ها علاوه بر زیبایی از ملزومات مورد نیاز ساختمان به شمار می‌آیند بیش از ده‌ها نوع کفپو‌ش صنعتی متناسب با نیاز در دنیا تولید می‌شود که در سازه‌های اداری، مسکونی و تجاری به کار می‌روند. افزایش بازار مصرف زمینه ساز توسعه تکنولوژی و به کارگیری انواع کفپوش است تا متقاضیان با توجه به نیاز و سلیقه خود بتوانند از آن ها استفاده کنند. جهت تولید هر کدام از محصولات می توانید برای نوشتن طرح توجیهی از کارشناسان کاردوک خدمات دریافت کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه تولید و سرمایه مورد نیاز راه اندازی تولید از کارشناسان کاردوک می‌توانید با شماره 02166418908 ماس بگیرید.

انواع کفپوش

در ادامه ویژگی‌ها، مزیت‌ها و جنس 8 نوع کفپوش را شرح داده ایم. این کفپوش ها بسته به فضا و کاربردشان دارای تفاوت‌هایی هستند که باید در هنگام خرید به آن‌ها توجه داشته باشید.

1- کفپوش لمینیت

کفپوش لمینیت چند لایه دارای رویه ملامینه فشرده و صافی است که در طرح و نقش‌های متنوعی همانند چوب و رگه‌های سنگ با رنگ بندی ها مختلف تولید می‌شود. از این کفپوش‌ها اغلب در داخل واحد ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. قیمت مناسب و طراحی منحصر به فرد آن (که شباهت زیادی با پارکت دارد)، موجب محبوبیت آن‌ها شده است.

2- انواع کفپوش | کفپوش های ارتجاعی

کفپوش‌های ارتجاعی به دلیل استفاده از مواد اولیه الاستیسیته قابلیت انعطاف و ارتجاعی دارند. معمولا از این محصولات در سالن‌های ورزشی، باشگاه‌ها، مهد کودک و مکان‌هایی که نیاز به کف سازی ارتجاعی دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر انعطاف پذیری با ویژگی های دیگری چون مانع از سر خوردن، ضد آب بودن، سبک و قابل حمل بودن، دو رو بودن و …. تولید و عرضه می‌شوند.

3- کفپوش طبیعی از سنگ مرمر

کفپوش سنگ مرمر نشانی از اشرافیت و زندگی مجلل است. کفپوشی مرمر بسیار زیبا مقاوم و با دوام دارای رنگ و طرح بسیار زیبا، شیک و طبیعی اما بسیار گران است. از این کفپوش ها هم در طراحی داخلی و هم در نمای ساختمان و هم در راهروها و سایر قسمت های ساختمان استفاده می‌شود.

4- انواع کفپوش | کفپوش PVC

کفپوش pvc از رایج ترین کف‌پوش‌های موجود در جهان است. این کفپوش را می‌توان در تمامی بخش‌های ساختمان از جمله اتاق‌خواب، آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق کار، اتاق بازی، ورودی، پاسیو و راهروها به دلیل زیبایی، دوام و ارزانی به کار گرفت. اگر قصد تولید این کفپوش‌ها را دارید می‌توانید جهت اطلاع از تجهیزات مورد نیاز و خط تولید کفپوش pvc کلیک کنید.

انواع-کفپوش

5- کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک از مصالح مقاوم با قیمت نسبتاً مناسب است. کاشی و سرامیک در آشپزخانه، حمام و دستشویی و قسمت‌هایی از اتاق پذیرایی  به کار می‌رود. می‌توان گفت از آن هم برای تزئین و  هم پوشش دیوار و کف استفاده می‌شود.

6- انواع کفپوش | کفپوش  های شیمیایی یکپارچه

این کفپوش‌ها معمولاً از جنس رزین‌های لاتکس، پلی استر، پلی یورتان یا ترکیبات اپکسی هستند که به ‌صورت مایع همراه با یک سخت کننده به‌ کاربرده می‌شوند. مناسب مکان های پرتردد مثل پارکینگ و کف مراکز تولیدی و صنعتی هستند.

7- کفپوش چوبی

کف‌پوش‌های چوبی زیبا، ماندگار و با دوام هستند. قیمت این کف‌پوش‌ها به دلیل استفاده از چوب‌های نسبتاً سخت به شکل الوار و فرآوری و پرداخت  شده صنعتی به شکل پارکت همانند چوب‌های راش، افرا و ملج بسیار گران بوده و نصب آن بسیار مشکل است. مصرف آن‌ها به تناسب معماری و موقعیت و قیمت ساختمان استفاده می‌شود.

8- کفپوش سنگ مصنوعی

سنگ مصنوعی به شکل نما و دکوراتیو، کفپوش و کتیبه آمیزه‌ای از مواد و رنگ دانه‌های معدنی، سنگ‌های دانه بندی شده و نوعی از رزین‌های پلیمری است که دارای مقاومت فیزیکی و شکل‌های ظاهری بسیار زیبا می‌باشد. سنگ های مصنوعی به دلیل قابلیت ساب پذیری شان امکان ترمیم دارند و مانند سنگ های طبیعی زیبایی و جلوه خاصی به فضا می‌دهند.

برای سفارش نوشتن طرح توجیهی کفپوش pvc کلیک کنید.

خدمات قابل ارایه  کاردوک به  طرح‌ها و واحدهای تولید کننده

  • تهیه طرح توجیهی و امکان سنجی طرح با استفاده از نرم افزار کامفار توسط متخصصین کارآمد مهندسی
  • ارائه خدمات در انتخاب ماشین آلات، تاسیسات عمومی و طراحی سایت پلان
  • تامین نیروی انسانی نصب و راه اندازی ماشین آلات و تاسیات عمومی طرح
  • مشاوره فرمولاسیون مواد اولیه
  • مشاوره اصلاح تکنولوژی، نوسازی و بازسازی واحدهای قدیمی تولید
  • مشاوره صادرات محصول با کیفیت به کشورهای دیگر
  • ثبت نام در سامانه بهین یاب و سامانه مختلف

برای دریافت مشاوره کسب و کار در ایران و دیگر کشورها می‌توانید با کارشناسان مرکز کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره