بلاگ

اتحادیه سیگار فروشان تهران

اتحادیه سیگار فروشان در تهران هنوز تشکیل نشده از این رو برای دریافت جواز در بخش های مختلف باید به واحدهایی که در حال حاضر مسئولیت آن را بر عهده دارند مراجعه کنید. از آن جا که سیگار یکی از کلاهایی است که موجب آسیب به بدن انسان شده و ماهیت اعتیادآور دارد، نظارت بر آن با قوانین سخت گیرانه تری همراه است.
 

آدرس اتحادیه دخانیات و سیگار فروشان تهران

کسانی که قصد دریافت جواز سیگار به صورت عمده یا خرده فروشی در تهران دارند باید به اتحادیه سقط فروشان و عطاران تهران به صورت حضوری مراجعه نمایند. نداشتن سابقه کیفری برای دریافت مجوز بسیار اهمیت دارد. 
 
 
تهران _ منطقه 12 ، خیابان 15 خرداد، کوچه امیرچترچی ، روبه روی درمانگاه خیریه امام حسین پلاک 20
شماره های تماس: 55629822 -021
55623430- 021
ساعات کار: 8 الی 14 به جز 5شنبه ها و جمعه ها
 

اتحادیه دخانیات و سیگار فروشی تهران برای کسانی که جواز دارند

کسانی که جواز خواربارفروشی یا سوپر مارکتی دارند، میتوانند برای دریافت جواز خرده فروشی سیگار با همان شناسه صنفی شان در سامانه بهین یاب درخواست خودشان را ثبت کنند. 
 

اتحادیه سیگار در سایر شهر ها و شهرستان ها

در هر شهر و شهرستانی اتحادیه‌هایی مربوط به صنف های مختلف تشکیل شده است. زمانی که تعداد اصناف شاغل در یک صنف زیاد باشد، تشکیل یک اتحادیه را می‌دهند. بنابراین در شهرهای کوچک‌تر ممکن است اتحادیه ها برای صنف های متعددی جواز صادر کنند. برای آن که بتوانید اتحادیه مربوط به دخانیات را در منطقه خودتان بیابید می‌توانید به سامانه ایرانیان اصناف مراجعه کرده و در بخش جستجوی صنفی اتحادیه مربوطه را بیابید و یا می‌توانید با اتاق اصناف شهرستان خود تماس گرفته و اتحادیه مربوط به امور صنفی خود را جویا بشید.

سوالات متداول

اتحادیه دخانیات تهران کجا هست؟

تهران _ منطقه 12 ، خیابان 15 خرداد، کوچه امیرچترچی ، روبه روی درمانگاه خیریه امام حسین پلاک 20

آیا برای خرده فروشی هم باید به اتحادیه حضوری مراجعه کرد؟

اگر دارای جواز صنفی خواربار فروشی یا سوپر مارکتی و یا خرده فروشی سیگار هستید، می توانید درخواست خود را از طریق سامانه بهین یاب ارسال نمایید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره