ارز دیجیتالدانشنامه

دارندگان دستگاه های ماینر | تعیین تکلیف دارندگان دستگاه های استخراج رمز ارز (ماینر)

پیش تر در رابطه با استخراج رمز ارزها سختگیری های فراوانی در کشور اعمال می شد. بسیاری از دارندگان دستگاه های ماینر به صورت غیر قانونی فعالیت داشته و در صورت مواجهه شدن با قانون جریمه های سنگینی متحمل می شوند. با قانونی شدن استخراج رمز ارز همچنان دارندگان دستگاه های ماینر به صورت غیر قانونی به فعالیت ادامه داده و هنوز قانونی در ارتباط با این افراد وجود نداشت. در ادامه آخرین مصوبه هیئت دولت در مورد دارندگان این دستگاه ها آورده شده است.

قانون جدید در رابطه با دارندگان دستگاه های ماینر

براساس مصوبه هیئت دولت در مورخ 1399/04/08 کلیه دارندگان دستگاه های ماینر (استخراج رمز ارز) می‌توانند با ثبت مشخصات هویتی و دستگاه‌های استخراج رمز ارز خود ظرف یک ماه بعد از اعلام وزارت صنعت معدن و تجارت در سامانه معرفی شده و پرداخت اینترنتی کلیه حقوق و عوارض دولتی، وضعیت مالکیت دستگاه‌های خود را محرز و به طور قانونی تعیین تکلیف نمایند.

بدیهی است پس از احراز شرایط و مطابق دستورالعمل‌های مصوب قانونی دارندگان این دستگاه‌ها می‌تواننداز طریق سامانه بهین یاب اقدام لازم را برای اخذ جواز تاسیس استخراج رمز ارز در شهرک‌های صنعتی مجاز و مطابق ضوابط و استاندارهای اعلام شده به عمل آورند (جهت ثبت نام در سامانه بهین یاب کلیک کنید). پس از نصب دستگاه‌های ماینر و به بهره‌برداری رساندن، پروانه فعالیت این کسب و کار قابل دریافت می‌باشد.

خدمات کاردوک

با توجه به اصلاحاتی که در قوانین ایجاد شد، امکان دریافت مجوز و پروانه بهره برداری جهت استخراج ماینر ها فراهم گردیده است. با این حال محدودیت ها و استانداردها مانع از صدور جواز برای تمام متقاضیان می شود. مشاوران کاردوک می توانند به شما جهت تسریع روند امور اداری، نوشتن طرح توجیهی ، ثبت نام در سامانه بهین یاب، اصلاحات طرح، عارضه یابی، چیدمان دستگاه ها، پلنینگ و …. خدمات ارائه دهند. جهت آشنایی با طرح توجیهی بیت کوین کلیک کنید.

جهت دریافت مشاوره کسب و کار از کارشناسان کاردوک می توانید با شماره 02166418908 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. Heya are using WordPress for your blog platform? I’m new to the blog world
    but I’m trying to get started and set up my own. Do you
    require any html coding knowledge to make your own blog?
    Any help would be really appreciated!

    Have a look at my page … Royal CBD

  2. Oh my goodness! Impressive article dude! Thank you so much,
    However I am having issues with your RSS. I don’t
    know why I cannot join it. Is there anyone else having similar RSS issues?
    Anyone that knows the solution will you kindly respond?
    Thanx!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره