طرح توجیهیطرح توجیهی دام و طیور

مشارکت و اجاره در فارم ماینینگ | سرمایه گذاری بر روی فارم و ماینرهای استخراج رمز ارز

نظر به قانونی شدن فعالیت تولید رمز ارز در کشور طی مصوبه هیئت دولت و مفاد دستورالعمل ابلاغی شماره 5007 وزارت صمت در سال 1398 امکان اخذ جواز تاسیس و پروانه بهره برداری در سامانه بهین یاب مهیا شد و با توجه به جذابیت بازدهی اقتصادی این فعالیت از زمان تصویت تاکنون و افزایش قیمت پانصد درصدی قیمت رمز ارزها طی هراه اندازی فارم ماینینگمین مدت روش‌های مختلفی برای شروع این کسب و کار معرفی شده است. راه اندازی فارم ماینینگ بیشتر از پیش مورد توجه عموم قرار گرفته است. با این حال هنوز ریسک‌ها و روش‌های سرمایه گذاری چندان شناخته شده نیست. در ادامه برخی از روش ها را شرح داده‌ایم. شما می‌توانید با دریافت مشاوره سرمایه گذاری ارز دیجیتال از کارشناسان برای نحوه ورود به این بازار راهنمایی دریافت کنید.

برای دریافت مشاوره کسب و کار در زمینه تولید و استاندارد تولید دارو در ایران و دیگر کشورها می‌توانید با کارشناسان مرکز کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

سرمایه گذاری بر روی فارم و ماینرهای استخراج رمز ارز

راه اندازی فارم ماینینگ تولید رمز ارزها

با توجه به تجارب کاردوک در صورت توانایی مالی تامین محل و زیرساخت مجاز در شهرک‌های صنعتی یا نیروگاه‌های بخش حصوصی (CHP) و امکان مهیا شدن تامین حداقل 250 کیلوات برق، امکان خرید داخل یا واردات دستگاه‌های رمز ارز متناسب با طرح توجیهی فنی اقتصادی و جواز تاسیس صادره میسر است. بدیهی است پس از تامین دستگاه‌ها، کابین و اتاق استقرار ماینرها و برقراری شبکه برق، اینترنت و تراکینگ داخلی دستگاه امکان راه اندازی و کانفیگ سیستم‌ها بر روی کیف پول و اتصال آن‌ها به استخر رمز ارز فراهم می‌گردد. در تمامی این مراحل می‌توانید از مشاوره کارشناسان کاردوک جهت راه اندازی فارم استفاده نمایید. برای طراحی و راه اندازی ماینر ها کلیک کنید.

راه اندازی فارم ماینینگ تولید رمز ارزها

 اجاره یا مشارکت در راه اندازی فارم ماینینگ

نظر به ظرفیت محدود تامین امکانات زیر ساختی و انرژی و در نتیجه محدودیت در اخذ مجوز فعالیت تولید رمز ارز متناسب با دستورالعمل‌های  قانونی ابلاغ شده و همزمان عدم توانایی مالی و رکود تعدادی از دارندگان محل و جواز تاسیس فارم استخراج رمز ارز در تامین حداقل تعداد دستگاه‌های مورد نیاز و به علت تورم بسیار زیاد قیمت ماینرها و راکد شدن این بنگاه‌ها، این امکان برای سرمایه گذارانی که قصد راه اندازی سریع و موجه فارم رمز ارز را دارند فراهم شده است.

تا با رعایت مقررات قانونی اقدام به اجاره و یا مشارکت در راه اندازی فارم استخراج رمز ارز بنمایند. در این شرایط لازم است سرمایه گذار با استفاده از کارشناسان خبره نسبت بررسی مستندات و زیرساخت‌های اصولی موجود به لحاظ ارزش‌گذاری، رعایت استانداردهای کیفیت و ظرفیت دستگاه‌ها، ساختار سیستم‌های تاسیساتی و امنیتی فارم و رعایت مسایل حقوقی از مشاورین ذی‌صلاح استفاده نماید. برای آشنایی با معایب و مزایای استخراج بیت کوین کلیک کنید.

راه اندازی فارم ماینینگ مجاز به روش هتلینگ

نظر به اینکه تعدادی از فارم‌های قانونی دارنده جواز تاسیس و پروانه بهره‌برداری استخراج انواع رمز ارز که دارای زیرساخت و برق مازاد بلا استفاده هستند و در راه اندازی فارم خود تمامی استانداردهای استقرار و تراکینگ دستگاه‌ها شامل ایزولاسیون و عایق سازی اتاق ماینرها، تاسیسات کولینگ مناسب، سازه استاندارد، سنسورهای مختلف کنترلی، سیستم های اطفای حریق، استابلایزها و کنترلرهای ولتاژ، آمپر و فرکانس و مقاومت، بیمه ماینرها و تجهیزات، پهنا باند مناسب اینترنت پایا، مانیتورینگ و سیستم‌های امنیت دستگاه‌ها هستند، می توانند با رعایت مقررات قانونی اقدام به نگهداری دستگاه‌های تولید رمز ارز دیگران تا سقف ظرفیت بلا استفاده فارم بنمایند.

بدیهی است در این گونه موارد رعایت تمامی موارد حقوقی و فنی فی مابین صاحبان فارم و دارندگان دستگاه رمز ارز جهت قرارگیری در شرایط  ایده آل همانند امکان پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته، دارا بودن برنامه ریزی و نیروی انسانی متخصصین نگهداری تعداد بالای ماینر، سرویس منظم دوره‌ای دستگاه‌ها، پایش منظم با دوربین مدار بسته و دزدگیر حرارتی، تعرفه هتلینگ مناسب، امکان کانفیگ ماینرها برای تولید انواع رمز ارز همانند بیت کوین، لایت کوین، آولانچ، بیت کوین کش، اتوم، پلی گون، سویپ، هات، کش، اتریوم، ترون، مونرو، ‌دش، زیکش، دیکرید، دیجی بایت، ورج، کومودو، زدکوینو تمامی کوین‌های دیگر امکان بازدید و مانیتورینگ از راه دور وضعیت هش ریت، درجه حرات و دور فن ماینرها الزامی است. جهت اجرا شدن هتلینگ دستگاه‌های ماینر باید از تمامی مراحل از مشاور کارشناسان باتجربه و متخصص استفاده شود.

سرمایه گذاری  در فارم های قانونی موجود

افرادی که  دارای سرمایه کمتری نسبت به تامین مالی فراهم کردن حداقل های قانونی مورد نیاز راه اندازی یک فارم تولید رمز ارز را دارند و قصد درگیر شدن در حوزه خرید دستگاه‌ها، مالکیت و نگهداری ماینرها نمی‌خواهند بشوند و فقط تمایل دارند در یک فارم رمز ارز براساس یک نرخ کارکرد مشخص که مطمئناً نرخ بازدهی بیشتری نسبت به نرخ‌های متعارف را دارد، سرمایه گذاری کنند؛ باید از فارم و سابقه مالکان آن شناخت دقیق داشته و سرمایه گذاری مطمئن را در قبال اخذ تضامین کافی حقوقی انجام دهند. در این رابطه لازم است از مشاوره تخصصی در حوره های فنی فارم رمزارزها و مشارره حقوقی استفاده نمایند.  

راه اندازی فارم با روش کلود ماینیگ

در شیوه مشارکت رایانش ابری استخراج رمز ارز فارم‌های معتبر قادرند مجموعه خود را با استفاده از کارشناسان یا موسسات تعیین صلاحیت شده ظرفیت سنجی نمایند. قابلیت جذب سرمایه گذاری را بر روی کارکرد فارم از طریق سامانه متصل و از طریق دنیای مجازی فراهم نمایند. در حال حاضر در داخل کشور نظر به مخاطرات سرمایه گذاری بر روی رایانش ابری استخراج انواع رمز ارز در دنیای مجازی لازم است. فقط با فارم‌های معتبر که مجوز و تضمین‌های لازم را از ارگان‌ها و نهادهای رسمی نظارتی و دولتی گرفته باشند و از طریق سازمان توسعه تجارت نماد اعتماد دریافت کرده باشند، در صورت تعریف و ارایه تضمین حقوقی بازپرداخت اصل، کارکرد و سود سرمایه گذاران می‌توانند به عنوان روشی برای سرمایه گذاری مطرح باشد.

در این روش سرمایه گذاران عملاً رمز ارزهای استخراج شده یک فارم قانونی را خریداری می‌کنید و همانند سپرده گذاری در بانک پول‌های خود را می‌توانند در کیف پول اختصاصی به  صورت رمز ارز نگهداری کنند، لذا قیل از استفاده از این شیوه سرمایه گذاری لازم است از مشاوره‌های متخصص این حوزه بهره بگیرید.

راه اندازی فارم با روش کلود ماینیگ

خدمات قابل ارایه  کاردوک به  سرمایه گذاران حوزه رمز ارز های مجازی

در زمینه مشاوره سرمایه گذاری و اخذ مجوزهای تولید انواع رمز ارز و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز براساس پلان‌های مهندسی و در تمامی مراحل انجام کار از زمان بررسی ایده تا پیاده سازی و زمان بهره برداری از مشاوران و کارشناسان خبره و با تجربه کاردوک بشرح ذیل می‎‌توانید کمک بگیرید.

  • تهیه طرح توجیهی و امکان سنجی را ه اندازی فارم استخراج رمز ارز
  • ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری  و مشارکت در تولید انواع رمز ارز
  • ارایه مشاوره انتخاب ماینرها متناسب با میزان سرمایه گذاری
  • مشاوره بازسازی  ونوسازی فارم های موجود

 

برای دریافت مشاوره کسب و کار در ایران و دیگر کشورها می‌توانید با کارشناسان مرکز کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره