ارز دیجیتالدانشنامه

خرید بیت کوین با راحت ترین روش | نحوه خرید بیت کوین به صورت قانونی

آیا با روش های خرید بیت کوین آشنایی دارید. با توجه به همه شناسی و تقاضای فزایشی رمزارزها به خصوص بیت کوین، به نظر می‌آید که شاهد وقوع یک انقلاب پولی در سطح جهان هستیم. با توجه به رسمیت شناختن بیت کوین از سوی برخی دولت ها، سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتالی به نظر منطقی می‌آید. اگر شما نیز قصد ورود به این بازار را دارید، به راحتی می‌توانید با ایجاد یک کیف پول دیجیتالی ارز مورد نظرتان را خریداری نمایید. در ادامه روش های خرید را شرح داده ایم. برای آشنایی با مزایای کیف پول بیت کوین کلیک کنید.

 

 برای دریافت مشاوره در زمینه بیت‌کوین می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.  

 

بیت کوین چیست؟

بیت کوین یک ارز بسیار پرطرفدار در جهان که امروزه شهرت بسیار زیادی پیدا کرده است. بیت کوین در بستر شبکه بلاکچین فعالیت می‌کند و امروزه افراد زیادی بر روی آن سرمایه گذاری کرده‌اند. بیت کوین تحت نظارت هیچ کشوری نیست و به همین دلیل طرفداران زیادی پیدا کرده است. بسیاری از کشورهای جهان بیت کوین را به رسمیت شناخته‌اند. برای آشنایی بیشتر با ماهیت این رمز ارز مقاله بیت کوین چیست را مطالعه کنید.

 

روش های خرید بیت کوین

برای خرید بیت‌کوین روش‌های بسیار زیادی وجود دارد، اما بهتر است از روش‌های مطمئن و معتبرتری استفاده کرد تا از وارد شدن ضرر زیان‌های احتمالی جلوگیری شود. قبل از خرید بیت کوین فرد می‌بایست شرایطی را برای خرید آن فراهم کند.

در ابتدا باید یک کیف پول آفلاین برای خود نصب کند و یک رمز عبور مطمئن برای آن انتخاب نماید. سپس می‌بایست عضو یک صرافی معتبر شود و در آن حساب باز کند و برای خرید بیت کوبن نیز روش مناسبی را انتخاب نماید. بهتر است خرید بیت کوین از یکی از روش‌های زیر صورت بگیرد:

  • در روش اول فرد می‌تواند به سایت‌های معتبر خرید و فروش بیت کوین مراجعه کند و هر مقدار که می‌خواهد بیت کوین بخرد. از معتبرترین سایت‌های خرید وفروش بیت کوین می توان به لوکال بیت کوینز اشاره نمود.
  • در روش دوم می‌توانید به صرافی‌های آنلاین مراجعه کنید. تمام صرافی‌های خرید و فروش بیت کوین دارای یک سایت هستند که با مراجعه به آن می‌توانید بیت کوین خریداری نمود. اما تنها عیب خرید از صرافی این است به احتمال زیاد قیمت بالاتری دارند.
  • مراجعه به صرافی‌های شخصی فروش بیت کوین نیز از روش‌های مطمئن خرید این نوع ارز به حساب می‌آید. صرافی‌های شخصی به صورت آنلاین عمل می‌کنند و توسط یک شخص به واسطه سایت او یا کانال تلگرامی‌اش هدایت می‌شوند. با مراجعه به صرافی‌های شخصی نیز می‌توان بیت کوین خریداری کرد. اما توجه کنید که صرافی شخصی بهتر است امتیاز بالای پنجاه داشته باشد، این گونه از اعتبار آن می‌توانید اطمینان حاصل نمایید.

 

روش خرید بیت کوین از سایت لوکال بیت کوینز

برای خرید بیت‌کوین از سایت لوکال بیت کوینز می‌بایست ابتدا به این سایت وارد شده و روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید. سپس در این سایت اطلاعات خود را وارد کنید تا ایمیل تایید ثبت نام برایتان ارسال گردد. حالا روی لینکی که از طریق ایمیل برایتان ارسال شده است کلیک کنید تا ثبت نام خود را تایید نمایید.

سپس می‌بایست دوباره به سایت وارد شوید و اطلاعات باقی مانده را نیز وارد کنید. در اینجا برای شما یک کد ارسال می‌شود که اگر آن را در سایت وارد کنید ثبت نامتان تکمیل شده و دارای یک کیف پول در سایت لوکال بیت کوینز می‌شوید و با استفاده از کیف پول خود می‌توانید هر مقدار که بخواهید بیت کوین بخرید.

خدمات کاردوک

ایجاد حساب، خرید بیت کوین و سایر رمز ارزها، راه اندازی فارم بیت کوین، نوشتن طرح توجیهی تولید رمز ارزها و… از جمله خدماتی است که موسسه کاردوک در ارتباط با بیت کوین ارائه می‌دهد. برای آشنایی بیشتر پیشنهاد می‌کنیم مشاوره سرمایه گذاری بیت کوین دریافت کنید.

 

سوالات متدوال

آیا از طریق صرافی شخصی نیز می توان بیت کوین خرید؟

بله ولی باید مطمئن شوید که صرافی مورد نظرتان معتبر است.

بیت کوین در چه شبکه ای فعالیت می کند؟

بیت کوین در بستر شبکه بلاکچین فعالیت می کند.

 

برای دریافت مشاوره کسب و کار در ایران و دیگر کشورها می‌توانید با کارشناسان مرکز کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره