دانشنامه

مشاوره سرمایه گذاری بیت کوین

مشاوره سرمایه گذاری بیت کوین یکی از خدمات مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک می باشد. امروزه بازار خرید و فروش انواع ارز بسیار پر رونق تر از قبل شده است و افراد سعی می کنند با کسب در آمد از طریق ارز به سرمایه زیادی دست پیدا کنند. یکی از انواع ارز بیت کوین می باشد، در ادامه توضیحات مفصلی را در مورد این نوع ارز و نحوه‌ سرمایه گذاری آن بیان نموده ایم، با ما همراه باشید.

 

 برای دریافت مشاوره در زمینه بیت‌کوین می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.  

 

بیت کوین چیست؟

شاید شما نیز بارها نام بیت کوین را شنیده باشد و برایتان سوال شده باشد که بیت کوین چیست؟ بیت کوین یک ارز دیجیتالی بسیار معتبر و پرطرفدار است که در بستر شبکه بلاکچین تولید و خرید و فروش می‌شود. این ارز دیجیتالی امروزه بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته و از آنجایی که سرمایه‌گذاری بر روی این ارز می‌تواند سود زیادی داشته باشد، سرمایه‌گذاران تمایل به استخراج و خرید و فروش بیت کوین دارند.

بیت‌کوین در واقع وجود فیزیکی ندارد و با تشکیل رمزهای بسیار پیچیده ریاضی تولید می‌شود. این رمزارز تحت نظارت هیچ کشوری نیست و خرید و فروش آن بسیار ساده و آسان است. به همین دلیل از پرطرفدارترین انواع ارز در جهان به شمار رود.

برای آشنایی بیشتر مقال بیت کوین چیست را بخوانید.

چرا باید بر روی بیت کوین سرمایه گذاری کنیم؟

با توجه به توضیحات بالا ممکن است برایتان سوال شود که چرا باید بر روی بیت کوین سرمایه کنیم? دلایل زیادی برای این کار وجود دارد که در زیر بیان شده اند:

امنیت بسیار بالا

بیت کوین دارای امنیت بسیار بالایی است و مابین انواع ارز بیشتری میزان امنیت را دارد. اگر تمام قواعد سرمایه گذاری را رعایت کنیدT احتمال ضرر و زیان در این نوع سرمایه گذاری وجود ندارد.

سرمایه کم

برای سرمایه گذاری در بیت کوین نیاز نیست که حتما هزینه زیادی صرف کنید و با کمترین سرمایه نیز می‌توانید در بازار بیت کوین سرمایه گذاری کنید.

جابه جایی آسان

بیت کوین نیاز به محل نگهداری فیزیکی ندارد، زیرا به صورت دیجیتالی نگهداری و خرید و فروش می‌شود. از این رو جابه جایی آن نیز راحت بوده و دردسرهای چک بین بانکی و محدودیت های انتقال وجه را ندارد.

مشاوره سرمایه گذاری بیت کوین

همانطور که در بالا گفته شد سرمایه گذاری بر روی ارز دیجیتالی بیت کوین می‌تواند افراد را به سود بسیار خوبی برساند، اما از آنجا که این‌نوع ارز نو ظهور است و هنوز به خوبی به رسمیت شناخته نشده، می‌بایست برای سرمایه گذاری بر روی آن حتما اطلاعات کافی دریافت کرد، پس حتما از یک مشاور کاردان و مجرب کمک بگیرید تا این سرمایه گذاری به سود خوبی برسد.

افرادی که به تازگی وارد بازار ارز می‌شوند و هیچ تجربه‌ای ندارند بهتر است قبل از هرکاری ابتدا از یک مشاور کمک بگیرند و بعد از دریافت مشاوره به آسانی بر روی ارز دیجیتالی بیت کوین سرمایه گذاری کنند. در زیر توضیحاتی در خصوص مشاوره سرمایه گذاری بیت کوین شرح داده ایم:

مراحل سرمایه گذاری بیت کوین

هرگاه فردی تصمیم‌ بگیرد که وارد دنیای ارز دیجیتالی بیت کوین شود و بر روی آن‌سرمایه گذاری کند می بایست تمام مراحل این کار را به خوبی انجام دهد تا دچار ضرر و زیان نشود.

کسب اطلاعات کافی

در مرحله اول می بایست اطلاعات بسیار زیادی را در مورد سرمایه گذاری بیت کوین دریافت نمایید. از آنجایی که این‌نوع ارز به تازگی شهرت پیدا کرده، وارد شدن به بازار آن نیز می‌تواند دارای ریسک زیادی باشد و تنها پیشنهادی که می‌توان به فرد سرمایه گذار نمود این است که قبل از هرکاری حتما با یک مشاور کاردان صحبت نماید و از او در این زمینه اطلاعات و راهنمایی دریافت کند.

دقت داشته باشید که نمی توان بازار بیت کوین را بر اساس تجربه افراد دیگری که سرمایه گذاری کرده‌اند، پیش بینی کرد و از آنجایی که تجربه و موقعیت هر سرمایه گذار با دیگری متفاوت است، توصیه می‌کنیم حتما مشاوره و اطلاعات کافی دریافت کنند.

انتخاب کیف پول مناسب

همانطور که همه در دنیای واقعی برای نگهداری از پول هایشان از یک کیف پول مناسب استفاده می‌کنند؛ ‌برای‌نگهداری بیت کوین نیز می‌بایست یک کیف پول مناسب انتخاب کرد. بیت کوین یک ارز دیجیتالی است و وجود فیزیکی ندارد، پس کیف پولی که برای نگهداری از آن انتخاب می‌شود نیز دیجیتالی خواهد بود.

اگر مقدار بیت کوین شما بسیار زیاد باشد، باید از یک کیف پول سخت افزاری برای نگهداری از آن استفاده کنید، اگر مقدار بیت کوین شما نه کم باشد و نه زیاد بهتر است از کیف پول‌های کاغذی و اگر حجم بیت کوین شما بسیار کم باشد بهتر است از کیف پول‌های آنلاین برای نگهداری از آن‌ها استفاده کنید. شما باید کیف پول انتخاب شده را بر روی تلفن همراه یا کامپیوتر خود نصب کنید تا بتوانید از آن برای نگهداری بیت کوین خود استفاده نمایید. برای ساخت کیف پول بیت کوین کلیک کنید.

انتخاب روش خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین باید به روش مناسبی عمل نمایید. در روش اول شما می توانید بدون واسطه و از طریق کارگذاری‌ها حجم بیت کوین مورد نظر را خریداری کنید و یا بیت کوین خود را بفروشید. در روش دوم نیز از طریق صرافی‌های خارجی و ایرانی بیت کوین بخرید و یا بفروشید. این صرافی‌ها به صورت وبسایت عمل نموده و در واقع واسطه هستند تا شما بتوانید با خریدار یا فروشنده بیت کوین ارتباط برقرار کنید.

نکته: در هنگام خرید و فروش بیت کوین دقت کنید که با هرگونه صرافی خارجی بدون‌شناخت، ‌وارد معامله نشوید؛ زیرا ایران توسط برخی از این‌ صرافی‌ها تحریم است و امکان ضرر و زیان برای افراد وجود دارد.

یادگیری روش های تحلیل بازار

سرمایه گذاران باید با روش‌های تحلیل بازار به خوبی آشنایی داشته باشند. یعنی بدانید که در آینده قیمت بیت کوین چه تغییراتی خواهد کرد و بر اساس آن تغییرات اقدام به خرید و فروش بیت کوین کنید.

روش های مختلف سرمایه گذاری در بیت کوین

روش‌های زیادی برای سرمایه گذاری در بیت کوین وجود دارد و افراد می‌توانند با استفاده از این روش‌ها به سود بسیار خوبی برسند. اما از بین روش‌های سرمایه گذاری در بیت کوین سه روش مرسوم‌تر بوده که به شرح زیر هستند:

ترید بیت کوین

در این روش فرد بیت کوین را خریداری نموده و با پیش بینی کردن بازار در صورتی که بداند بیت کوین گران می‌شود، آن را به دیگر افراد می فروشد. این روش سود بسیار زیادی برای شما به همراه می‌آورد، اما اگر فرد تجربه کافی نداشته باشد ممکن است متحمل زیان‌های بسیار بزرگی ‌شود؛ پس پیشنهاد می‌شود که در این روش مقدار زیادی بیت کوین خریداری نشود.

استخراج بیت کوین

در این روش فرد می‌بایست خود بیت کوین را استخراج کند و با فروش آن به دیگران به درآمد برسد. این روش می‌تواند درآمد خوبی را برای افراد به همراه داشته باشد، اما چون نیاز به صرف زمان زیادی دارد و همچنین باید برای استخراج برق زیادی استفاده شود، ممکن است برخی افراد از انجام آن اجتناب نمایند. برای دریافت مجوز استخراج بیت کوین کلیک کنید. 

سرمایه گذاری بلند مدت بر روی بیت کوین

در روش سوم فرد می‌بایست بیت کوین را بخرد و در طولانی مدت نگهداری کند. در این روس فرد به دنبال سودهای کوتاه مدت نیست و تا مدت زمان زیادی بیت کوین را نگهداری نموده تا قیمت آن بالا برود و سپس با فروش آن به سود برسد. در این روش می بایست به نکات زیر توجه نمود:

  • بهتر است بیت کوین خریداری شده را در کیف پول شخصی خودتان نگهداری کنید و پیشنهاد می‌ شود که از نگهداری بیت کوین در کارگذاری‌ها خودداری کنید.
  • اگر حجم بیت کوین خریداری شده بالا بود، بهتر است آن را در کیف پول کاغذی و سخت افزاری نگهداری نمایید و از نگهداری آن در کیف پول‌های آنلاین خودداری نمایید.
  • در این مورد بهتر است حتما از یک مشاور کاردان کمک بگیرید تا شما را از تغییرات قیمت بیت کوین به خوبی آگاه کند و بتوانید سریع‌تر به سود مورد نظرتان برسید.

 

نکات مهم در رابطه با سرمایه گذاری بر روی بیت کوین

در هنگام سرمایه گذاری بر روی بیت کوین بهتر است حتما نکات زیر را مدنظر قرار دهید:

  • اگر قصد دارید حجم بالایی بیت کوین خریداری کنید این‌کار را در چندین مرحله انجام دهید و هرگز به صورت یکجا حجم بالای بیت کوین خریداری نکنید.
  • حتما قبل از خرید بیت کوین ار مشاور کمک بگیرید تا به شما ‌کمک کند و از بروز ضرر و زیان‌های احتمالی جلوگیری نماید.
  • از کیف پول مناسب برای نگهداری بیت کوین خود استفاده کنید و مراقب باشید که کیف پولتان توسط افراد سودجو و متقلب هک نشود.
  • هر روز بازار بیت کوین را تحلیل کنید و پیش بینی کنید که چه تغییراتی قرار است اتفاق بیفتد.

برای دریافت مشاوره کسب و کار در ایران و دیگر کشورها می‌توانید با کارشناسان مرکز کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

سوالات متدوال

بیت کوین وجود فیزیکی دارد؟

خیر بیت کوین دارای وجود فیزیکی نیست و به صورت دیجیتالی خرید و فروش می شود.

چرا در بازار بیت کوین سرمایه گذاری می کنند؟

زیرا بیت کوین دارای بازار امنی می باشد و به یکباره می تواند افراد را به سود بالایی برساند که در متن مقاله توضیحات کامل تری ارائه داده شده است.

چه نوع کیف پولی برای نگهداری از حجم بالای بیت کوین مناسب است؟

برای نگهداری حجم بالای بیت کوین کیف پول سخت افزاری مناسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره